UriasX Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ikke mange spare parts der, fire? Snodig å klage på at folk bruker de nye kortene samtidig som du utnytter dem selv med Archmage Fireball... Han klager da ikke på at folk bruker de nye kortene? AtW Ny mnd og på nytt møter man knapt noe annet enn zoo og mech decks.Synes dette likner mistenkelig på klaging.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ikke mange spare parts der, fire? Snodig å klage på at folk bruker de nye kortene samtidig som du utnytter dem selv med Archmage Fireball... Han klager da ikke på at folk bruker de nye kortene? AtW Ny mnd og på nytt møter man knapt noe annet enn zoo og mech decks.Synes dette likner mistenkelig på klaging.... Over zoo og mech decks ja, det er ikke det samme som å klage over at folk benytter nye kort, det finnes jo andre decks å bruke de nye kortene i enn zoo og mech. AtW Lenke til kommentar
AndyBoy64 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Og etter mye syting så dukket denne decken opp. Og vips så var min første 12'er i boks. Har bare klart 11-3 tidligere Kva fekk du da? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) Hva er dette for noe ?https://www.g2a.com/hearthstone-booster-pack-code-global.html Booster pack til hearthstone ? er det bare en pakke med kort ? Endret 1. januar 2015 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Rng helvete, 5 useless dudes på bakken + en tirion i arena, mindcontrol tech får seff tirion.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hva er dette for noe ?https://www.g2a.com/hearthstone-booster-pack-code-global.html Booster pack til hearthstone ? er det bare en pakke med kort ? Står jo ganske tydelig: This code will add 1 Booster Pack to your account which will reward you with 5 random Hearthstone expert cards, at the same, at least one of which is guarateed to be a rare. Warning! A maximum of 5 codes may be redeemed on a single account. Samme som fulgte med feks diablo3 RoS Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Ikke mange spare parts der, fire? Snodig å klage på at folk bruker de nye kortene samtidig som du utnytter dem selv med Archmage Fireball... Fant ut at 4 er nokk, siden jeg også har 2 fireballs fra før. Kan også bruke andre spells for å få fireballs. Var noen kamper jeg brukte stealth på doomsayer:) Om det vart tolket at jeg klaget på at folk bruker de nye kortene så må jeg få understreket at dette ikke var meningen. Til og med decket har jeg navngitt Zoo killer. Har gjordt det bra mot decks som har masse minions med lite hp (mech og zoo deck). Det Archmage kortet er det værste jeg vet om. Det er garantert lose om jeg ikke har noe som kan fjerne det med en gang det har blitt lagt på. Desto bedre/verre når han blir spillt på turn 8 med stealth Endret 2. januar 2015 av MysticoN Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Heartstone fremdeles moro? Tenkte jeg skulle starte igjen så se hvordan det går.. veldig begrenset erfaring fra tidligere.. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Spilte mech druid mot priest her om dagen. Legger ned Sneeds Old Shredder på runde 10 og som forventet forsvinner den til thoughtsteal. Var allerede ute og kjørte og forventet å tape. Gjorde ikke saken bedre at Sneed spawner Profet Velen når jeg dreper han, da var det takk og farvel Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Heartstone fremdeles moro? Tenkte jeg skulle starte igjen så se hvordan det går.. veldig begrenset erfaring fra tidligere.. Er vel så og si det eneste jeg spiller for tiden. Så ja jeg synes det er morro og liker godt at et game ikke tar alt for lang tid Så enkelt og snike inn et game her og der Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Heartstone fremdeles moro? Tenkte jeg skulle starte igjen så se hvordan det går.. veldig begrenset erfaring fra tidligere.. Er vel så og si det eneste jeg spiller for tiden. Så ja jeg synes det er morro og liker godt at et game ikke tar alt for lang tid Så enkelt og snike inn et game her og der Ok . Bør man kjøpe expansion pack om man skal ha noe sjans? Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Og etter mye syting så dukket denne decken opp. Og vips så var min første 12'er i boks. Har bare klart 11-3 tidligere Kva fekk du da? Er noen arenaer siden, så husker ikke nøyaktig. Men tror faktisk det var 2 gullkort, en haug med gull og ei pakke. At de fortsatt gir enkeltkort som belønning er rimelig tåpelig, men sånn er det. Og Merko, om det er morsomt eller ikke kommer litt an på. Men jeg ville ikke brukt penger før du har testet det igjen og vet det er noe du vil spille en stund fremover. Eventuelt spare opp til arena og spille der, så får du testet flere kort. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 For å endre litt på det jeg skrev for et par timer siden..hvor morsomt du kommer til å ha det spørs hvor mye flaks du har Arena feks er grusomt om du har endel uflaks. Jeg har feks ikke hatt mye flaks etter at jeg gikk 12-2. Klarer faktisk ikke komme meg forbi 5 seiere lengre og møter folk med komboer som det føles som om de klarer kun 1 gang, nemlig mot meg. Feks paladinen jeg møtte tidligere, som spilte en force-tank max, og gav den 2 x divine shield etter at jeg poppet det første shieldet, for så å topdecke recombobulator, forvandle maxen til sneeds old shredder, som igjen ble til ysera. Og alt dette mens jeg slet med å få tak de svarene jeg hadde i decken min. Og så dukket denne priesten opp da, faktisk i kampen etter. Jeg har full kontroll til og med runde 7. Spiller ikke rundt mct her, fordi jeg har likevel grei kontroll om han skulle stjele noe med 1 helse. Det er også 50% sjanse for at han stjeler en 1-1. Men han har ikke mct, han spiller heller en gilblin stalker på runde 7, og denne dreper meg altså på runde 8 når jeg har 27 hp og egentlig full kontroll. Velens chosen + divine spirit x 2 + inner fire, og det verste arena runnet noensinne er i ferd med å avsluttes. 0-2 og jeg tror ikke jeg gidder å spille noe mer i dag. Jeg har prøvd å bli en bedre spiller med å blant annet se på arenaspillere som trump og kripp, men jeg kan ikke bruke den kunnskapen i så mange av de kampene jeg taper, for det er bare syke situasjoner og syk rng. Ikke alle så klart, men det skjer såpass ofte nå at jeg aner ikke hvordan jeg skal stå imot. Jo mer jeg lærer, jo mer jeg spiller, jo dårligere blir jeg tydeligvis. Og den neste arenaen tapes på verre måte enn den forrige. Tror ikke jeg kan toppe denne, men frykter at det er på'n igjen neste gang. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Eg er heilt overbevist om at spelet er ute etter meg /tinfoilhat on Møter alltid nemesis når eg velger en type deck. Skifter eg, då bytter motstander. Eksempel. Spelte en magedeck som er svak mot control warrs og handlocks. Etter 5 slike tap på rad bytter eg. Og då bytter motstanden også. Ja eg veit, rng rng...sigh / tinfoilhat off Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ja som sagt, noen har flaks og noen har uflaks, og med hs så er det vel ingen tvil om at det kan variere veldig hvor morsomt du har det. Med mindre man synes all rng er morsom da, det kan tenkes. Så det lange innlegget mitt var ikke bare syting, men også et utvidet svar til Merko. Men ja, vent med å kjøpe kortpakker. Spill med de kortene du har i starten og kjør arena så snart du har gull til det. Da tror jeg du finner ut ganske fort om dette er noe du vil fortsette med, og da eventuelt bruke penger på. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Jøss, visste ikke at det var mulig å sjekke hvor mye penger man har brukt på spillet, men det går visst an hvis man logger inn på battle.net og sjekker transaction history. Viser seg at jeg har brukt noen kroner mer på spillet enn jeg trodde. Ja, omtrent dobbelt så mye Nyttårsforsettet i år blir å spare alt gullet jeg tjener slik at jeg slipper å bruke penger på neste exp-pack for å få tak i de nye kortene. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er det mulig å se hvor mange ganger man har spilt arena noe sted? Hadde vært litt vittig å vite. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 Er det mulig å se hvor mange ganger man har spilt arena noe sted? Hadde vært litt vittig å vite. AtW På quest screen er det mulig å se antall seiere i ranked/arena, ellers vet jeg ikke om annet. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Er det mulig å se hvor mange ganger man har spilt arena noe sted? Hadde vært litt vittig å vite. AtW På quest screen er det mulig å se antall seiere i ranked/arena, ellers vet jeg ikke om annet. Og om man da vet omtrent hvor mange wins man har pr. arena run, så kan dele det tallet du viser til på snittet ditt pr. arena run. Ellers kan jeg anbefale å bruke denne trackeren: http://hearthstonetracker.com/ Den er ikke helt feilfri, blant annet setter den opp tap noen ganger før kampen er over. Men oppdager man det, så er det enkelt å endre det når kampen er ferdig. Uansett fin måte å ha litt oversikt over kampene. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2015 Morro med mage som outheale zoo:) han gikk face 3 runder før han gidde seg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå