nicho_meg Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Thunderstorm? Thunder/Lightning -> poteito/potato "You've been thunderstruck" ifølge AC/DC. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Haha, hadde helt glemt av det kortet der. Begynte å lure på om det var et GvG-kort som jeg ikke var klar over Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Med mechmage har jeg noen ganger klart og ta folk på runde 5-6 med riktig kort, selv om hele det den kortstokken handler om archmage Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Har bygd meg et deck i Arena som warlock jeg syntes var veldig bra. Demon theme, med masse store demons og voidcallers. Problemet er at jeg har høy kurve, så hvis jeg får en dårlig start er det vanskelig å komme tilbake. Så langt har jeg bare greid 3-2 og er nesten redd for å spille videre Deck: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Curven din er jo ikke helt usaklig, men du har jo nesten ingen minions som koster 3 mana eller mindre som er bra uten en eller annen kombo-wombo. Synes det virker som et større problem. AtW Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Curven din er jo ikke helt usaklig, men du har jo nesten ingen minions som koster 3 mana eller mindre som er bra uten en eller annen kombo-wombo. Synes det virker som et større problem. AtW Det ble et kjempeproblem Gikk 3 - 3 til slutt, det tar litt for lang tid å stabilisere mot de fleste deck desverre. Føler allikevel at jeg plukket det beste jeg kunne av kort, det var mye høyt og masse demons så da måtte jeg nesten bare prøve. Endte opp med 55 gull og en pakke med 4 commons + Scarlet purifyer Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Fy faen altså. er 4-0 med en rimelig grei warrior deck, også går jeg på det sureste tapet noensinne. Spiller mot paladin og han har fullt brett -1 med ymse små folk ute(max 2/1). Så spiller han en frostwolf som blir 10/10. Null problem tenker jeg, har jo Brawl på hånda. Jeg har 3 minions på bordet, og selvfølgelig overlever frostwolf, som blir buffa til en 20/10 og game over. Dritt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Kommer ikke forbi rank 14. Nå er jeg snart tilbake på rank 16! Klikker snart. Stebroren min kommer like langt som meg med basic deck jo.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 FIkk for første gang etter GvG 12 wins i arena. Et deck som jeg ikke vil si er oppsiktsvekkende sterkt i early game (faktisk litt svakt), men veldig godt lategame. AtW Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Enda surere ble jeg nå, da jeg fant ut at jeg har spilt 8 casual games på rad Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Noen ganger er arena bare smerte, enkelt og greit. Hvordan er det mulig å være god nok til å klare 12-2, for så å gå 1-3 med en brukbar priest deck etterpå? På 1-2 møter jeg altså en mage som har følgende kurve. 1 - ingenting, 2 - portal, 3 - boulderfist ogre, 4 - piloted shredder. Fra sin shredder så får han haunted creeper, og når han trader denne så har han akkurat nok mana til å spille sea giant gitt. Hvem skulle trodd det.. Etter det har han selvfølgelig en faceless til den gianten, og når jeg må følge opp med mange minions for ikke å dø med en gang så har han flamestriken klar. Tapte også mot 2 paladins, og i mange runder kunne jeg trengt de 2 holy novaene jeg hadde i decken, men de dukket aldri opp. Jeg ser endel på trump og kripp når de spiller arena, for å lære mer, men de havner jo omtrent aldri i slike situasjoner. Det er heller ikke så lett å bli bedre synes jeg, for når jeg ser feks Trump spille så er det som et regnestykke som (nesten) alltid går opp. Og han spiller jo nesten aldri rundt aoe eller mct heller.. De er utrolig gode på å ha de gode svarene tilgjengelig mesteparten av tiden. Hva gjør dere andre for å bli bedre? Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Ahhhhh! Var nettopp 11-2 i arena med et veldig bra rogue dekk. Spiller mot en paladin, jeg ligger godt i teten, og så kommer foreldrene hjem fra handletur, og har plutselig tusen spørsmål. Jaja, multitasking går greit, spiller og preiker samtidig. Eller ikke.. Skal til å slå inn mot lethal, og så bruker jeg pokker meg Backstab på feil creature (den uten taunt) fordi jeg er opptatt med å svare på når jeg har tenkt til å lage til middag i dag. Neste tur blir jeg double concecrated og dør Whyyyyyy Endret 31. desember 2014 av Error 1 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 Ny mnd og på nytt møter man knapt noe annet enn zoo og mech decks. Laget meg et deck som skal countre slike deck og har fungert bra for meg så langt. Spare parts skal spares for å få fireballs. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ikke mange spare parts der, fire? Snodig å klage på at folk bruker de nye kortene samtidig som du utnytter dem selv med Archmage Fireball... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ikke møtt på zoo enda, bare meta-counter decks. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det Archmage kortet er det værste jeg vet om. Det er garantert lose om jeg ikke har noe som kan fjerne det med en gang det har blitt lagt på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Ikke mange spare parts der, fire? Snodig å klage på at folk bruker de nye kortene samtidig som du utnytter dem selv med Archmage Fireball... Han klager da ikke på at folk bruker de nye kortene? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå