Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Liten diversion;

 

Først: takk for link til å fikse for Android under 6". Skal definitivt teste det.

 

Andre: dere som har Note tablets/telefoner; funker S Pen i spillet?

Har fått testet det litt med en Galaxy S4 nå, og det fungerer strålende. Spillet kjører veldig bra, og det går helt fint med skjermstørrelsen.

 

Edit: Jeg fulgte https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2pj2q6/much_simpler_way_to_install_hs_on_your_android istedet for den forrige linken jeg postet.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte den beste matchen nå. Priest mot priest. Jeg slenger ut 2 clerics og han får meg til å overdraw noe så inne i helvete(discarda kanskje 5-6kort). litt frem og tilbake, jeg går inn i fatigue, men har et par store minions på bordet(2 injured blademaster, den ene med 12hp). Jeg angriper og angriper og han poker meg og healer. Til slutt ser det ut som om han har meg, men så slenger han ut en cleric på 2 kort igjen i decken, 3 minions på bordet, alle skada. Jeg har 4 dmg på bordet og Circle på hånda. Circle gjør 1 fatigue dmg, og minionen min har 12 maxhp, så healer den med hero power og gjør 2 fatigue til og dreper han, mens jeg overlever med 2 hp og 6 fatigue dmg kommende neste runde :D Tipper han er ganske pissed nå :p

Lenke til kommentar

Det er litt billigere for kortpakker med dagens kurs via Android/Google Play, det er jo hyggelig.

 

[table]

Kortpakke

Pris PC

Pris Android

2-pack

2,69 €/25 NOK

21 NOK

7-pack

8,99 €/84 NOK

70 NOK

15-pack

17,99 €/168 NOK

140 NOK

40-pack

44,99 €/420 NOK

349 NOK

Arena

1,79 €/17 NOK

14 NOK

[/table]

Uansett hvilket device du bruker til å kjøpe kort, så trekkes det Euro fra kontoen din.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...