Nerowulf Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hearthstone er nå ute på Android. Dog foreløpig bare i Australia, New Zealand og Canada. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Da får man vel bare vente litt til da, har jo ventet i en halv evighet allerede Edit: Hvis du vil fikle litt kan du sikkert teste det som står her: https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2pestg/hearthstone_is_out_on_android_tablets/cmw6xy6 Endret 16. desember 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Når du sier Android... Mener du all Android eller kun tablets? Anelse om note 4 tar det? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Hardware: 6-inch screen or larger Operating System: Android 4.0 or later Memory 1: GB RAM Minstekrav til tablet versjonen. Telefon versjoner kommer muligens senere. Endret 16. desember 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Herregud.. Gledet meg til Hearthstone til Android lenge, så oppdager jeg plutselig at Android nettbrettet mitt (Asus Transformer Pad TF300T) ikke støttes. Hva faen!? Kan jeg få Hearthstone til Windows RT please? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Sugent at det ikke kommer til note =( . Jaja. Får vente med å gjenoppta. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Sitter her med Nexus 7 og venter utålmodig. Ikke at det kommer til å spille så utrolig stor forskjell om jeg spiller på stasjonær pc, laptop eller nettbrett, men greit å ha muligheten. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Blir kun å spille on the go selv, er så mye annet å ta seg til hjemme =p . Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Testet det og det kjører faktisk på Asus Transformer Pad TF300T. Men spesielt spillbart er det ikke. Litt usikker på hva som er galt. Den har Android 4.0, den har 1GB minne. Så enten så er det noe med Asus sin utgave av OSet, eller så er Tegra 3 CPU/GPUen for dårlig. Blizzard har jo ikke gitt noen spesifikk informasjon om hvorfor dette brettet ikke er kompitabelt med Hearthstone. Så jeg lurer litt på om det kan være noe med OSet. For eller så hadde de jo bare skrevet at Tegra 3 enheter ikke er bra nok. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Testet på Nexus 7 2011 og det går an men det er dårlig framerate og respons på touch når jeg spiller. Ikke å anbefale på Tegra 3 baserte nettbrett. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Egentlig ikke noen fan av Android, så er ikke så keen på å gå til innkjøp av et nytt et bare for å få spilt litt Hearthstone når jeg ikke er hjemme. Ikke vet jeg om det hjelper å vente på at det kommer til mobil heller, fordi jeg har Windows Phone. Håper heller at det kommer en utgave til Windows RT. Lurer på hvor vanskelig det er å rekompilere ting laget i Unity til f.eks Windows RT? Unity selv skryter jo av at slik porting er enkelt. Hvis det er det, hvorfor gjør ikke flere utviklere det da? Unity-motoren i seg selv ser jo ut til å støtte både WP8 og Windows 8/RT. Hmm.. spørs om det rett og slett er Tegra 3 som er for svak da. Merkelig siden jeg har spilt spill som Magic 2015, Football Manager 2014/2015 uten problemer. Endret 16. desember 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Evt vent til Windows 10 kommer, da skal vel det "meste" gå cross platform? Men sikkert ikke. Bleh. RT skjer garantert ikke. Endret 16. desember 2014 av Slai Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Hvis Unity selv mener at slikt er easy, peasy i deres motor og Hearthstone bruker nettopp Unity, hvorfor ikke gjøre det? Jeg mener, det er tross alt hakket mer lukket og uniformt sammenlignet med Android. Som strengt talt er det største marerittet å utvikle noe for på grunn av alle forskjellene. Windows 10 kan ikke komme fort nok etter min mening. Tenk så deilig alt blir da. Ingen grunn til å "ignorere" Windows på mobil og nettbrett lenger, for det skal jo bli lekende lett å utvikle for alt sammen. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Kjører nesten like smud på Nexus7 2 som på stasjonær PC. Så helt OK, en del hakking. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Da får man vel bare vente litt til da, har jo ventet i en halv evighet allerede Edit: Hvis du vil fikle litt kan du sikkert teste det som står her: https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2pestg/hearthstone_is_out_on_android_tablets/cmw6xy6 Jeg fikk det til å funke med Samsung Galaxy Tab 2 ved å gjøre akkurat slik som det der. Jeg brukte disse filene. Det er litt lag i et game, og et par grafiske bugs. Ofte blir navnet på kortet helt uleselig, men teksten på kortet er helt fin. Den bruker veldig lang tid på å loade og logge inn for meg. Var nesten så jeg ikke rakk å fullføre mulligan. Hjem-knappen er altfor nærme kortene mine, så jeg tapte det ene gamet jeg prøvde pga disconnect, så jeg må være litt forsiktig med hvor jeg setter fingrene. Som sagt, det funker helt ok bare jeg får kommet inn i et game. Det er også en graits kortpakke å få for at man spiller på Android. Folk får det til å kjøre på telefoner og. Om man ikke vil roote telefon, så funker det angivelige å gjøre slik som i denne tråden; http://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/2phb7n/hearthstone_for_android_files_6_inches_screen/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Liten diversion; Først: takk for link til å fikse for Android under 6". Skal definitivt teste det. Andre: dere som har Note tablets/telefoner; funker S Pen i spillet? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Har ikke prøvd med telefonen (Note2) enda, men selvsagt virker pennen, den kommuniserer med skjermen, ikke med apen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Battaman: hvis det var så selvsagt ville det funket i Hitman: Go. Noe den ikke gjør såvidt jeg husker. Godt mulig det er brukerfeil såklart, men ser ikke helt hva det skulle vært :< . Endret 17. desember 2014 av Slai Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Beste pakken jeg har åpnet på det jeg kan huske: Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ikke en eneste uncommon. Fy flate! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå