MysticoN Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Må si unstable portal har blitt mitt mye favoritt kort Dette kortet alene kan vinne kamper for meg. (Add a random minion to your hand and it cost 3 less) Edit: Please ingen silence... Endret 11. desember 2014 av MysticoN Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Vant mot en Priest i arena, kun fordi at han spilte det kortet der. Jeg hadde 10 mana tilgjengelig, og tror jeg brente 12-15 kort fra bunken hans. Tror jeg aldri tør spille det kortet der, kan gå veldig galt. Var du tilfeldigvis mage, og hadde sorcerer's apprentice og mirror image? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg fikk faktisk Golden Unstable Portal i den første av de 3 gratis packene vi fikk med GvG. Den gikk rett inn i mage decken min. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Vant mot en Priest i arena, kun fordi at han spilte det kortet der. Jeg hadde 10 mana tilgjengelig, og tror jeg brente 12-15 kort fra bunken hans. Tror jeg aldri tør spille det kortet der, kan gå veldig galt. Var du tilfeldigvis mage, og hadde sorcerer's apprentice og mirror image? Nei, jeg spilte Druid. Klarte bare brenne så mange kort pga Innervate. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Noen som vet noe om når vi kan forvente Android versjonen? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 De har sagt de håper å få den ut i desember, om det faktisk skjer er noe annet. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Gleder meg til det kommer til mobil, må nok tilpasses litt mindre skjermer, men veldig kjekt spill å kunne spille på farten. De burde laget en browser port også så jeg kan spille det på jobb Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Teamviewer eller andre programmer fungerer til remote-spilling. Bittelitt delay men. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Teamviewer eller andre programmer fungerer til remote-spilling. Bittelitt delay men. Sitter på citrix klient så det fungerte jævla dårlig. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 VNC er uaktuelt. PCen skrur jeg av når jeg ikke bruker den. Betaler nok i strømregning, og den bråker akkurat for mye til at det er ubehagelig. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Priest mot Priest. Han har 5 kort igjen, jeg har noen fler. Han har spilt ut to Clreics for ikke så lenge siden, skaffer seg totalt board control, 7-0, har over 20 liv igjen og har leathal neste runde. Jeg har en Circle of Healing og trekker Holy Nova. Aldri spill Clreic sent. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Må si arena har blitt enklere, klarer og få noen wins på klasser jeg har hatt problemer med før. Fortsatt ikke 12 wins da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Må si arena har blitt enklere, klarer og få noen wins på klasser jeg har hatt problemer med før. Fortsatt ikke 12 wins da Har også hatt bedre suksess igjen, enten fordi motstanden har blitt lavere, eller tilfeldigheter, eller at jeg har skiftet spillestilen noe til en situasjon med mindre area of effect. Ulempen med sistnvnte er at når du kommer opp i 8+ wins så er det nesten bare folk med mye AoE igjen. AtW Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det stemmer ja, sist jeg røk med hunteren min var det mot en mage med 4 sheep og 2 flamestrikes.... Ellers kom jeg aldri over 3 nesten med hunter, det to siste var 8 og 5. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Spilte en runde arena med Warlock i går. Var sikker på at jeg hadde draftet et bra deck, hadde to dread infernals, tre voidcaller, en doomguard og en av den saken som blir sterkere når man tar skade + en call demon, 2 hellfire og diverse andre relativt høykvalitetskort. Problemet mitt var at kurven var ganske høy, mye på 3 og oppover så hvis jeg fikk en treg start, og i tillegg møtte en rask åpning fra motstander kunne det gå galt. Det startet mye dårligere enn forventet og gikk 1-2 på de tre første kampene og var skikkelig skuffet. Kjørte på allikevel og fikk endel utrolig kule kamper. Endte til slutt 9-3 og må si meg fornøyd med 8 winstreak! Tapte til slutt mot en rush face warrior på runde 6! Fikk den tregeste mulige åpningen selv, kombinert med en ekstremt rask fra ham inkludert Winaxe, arcanite reaper og to Kor'Kron Elites :O Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Røyk akkurat på en kjip smell. Som dere ser på SS hadde han tre Ragnaros (først én, så Faceless Manipulator, så enda en). På siste Ragnaros traff han Rexar. Dessverre. Endret 15. desember 2014 av kimbert007 Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 For min del har det vært veldig varierende i arena i det siste. Gikk 8-3 med en priest deck jeg mente var ganske laber. De to arenaene i ettertid har vært deprimerende. 2-3 med mage og nå 2-3 igjen med paladin. Har møtt på endel syke mech decks som minner meg litt om murloc. Masse minions tidlig som buffer hverandre. Har du ikke aoe så er kampen tapt, og har havnet i mange slike kamper i det siste dessverre. Vet ikke hva som er verst. Å lede komfortabelt før motstanderen snur det etter en heldig aoe top deck, eller å innse at du har tapt allerede ved runde 3-4 Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Spilte mot Mage nå nettopp. Han fikk først Flametongue Totem da Piloted Shredder døde, så Al'Akir i Unstable Portal. Grei kombo. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Spilte mot Mage nå nettopp. Han fikk først Flametongue Totem da Piloted Shredder døde, så Al'Akir i Unstable Portal. Grei kombo. Ja, det er jo en klassiker det. AtW Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Spilte mot Mage nå nettopp. Han fikk først Flametongue Totem da Piloted Shredder døde, så Al'Akir i Unstable Portal. Grei kombo. Ja, det er jo en klassiker det. AtW Høyner med denne: Lager en ny versjon av seg selv på deathrattle. Det måtte jo skje en gang, men hvorfor mot meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå