MythiC8 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vet ikke om det hjelper, men i min shaman deck bruker jeg spellbreaker Earth shock er genialt mot twilight drake og scarlet crusader, men ikke så mange som bruker de lenger, derfor foretrekker jeg å få med en minion. Det blir spellbreaker over owl for meg pga de tre klassene som har 1dmg heropower Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Nei, Spellbreaker får jeg ikke helt til å passe inn i decket da jeg trenger silence som koster lite mana i dette decket. ES er også genialt mot 2 hp minions vist du er heldig og får spellpower totem. Kan da brukes som removeal istedenfor silence. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Fikk endelig muligheten til å drafte mage i arena, tenkte at det ville bli gøy. 5 spells.. 5! Og jeg drafta absolutt alle spells jeg kunne få bortsett fra 1 arcane shittelect Fikk 3 cone of cold, 1 mirror image og 1 blizzard 0 polymorph 0 flamestrike 0 Firebolt 0 Frostbolt 0 Pyroblast .... Så nå sitter jeg her med spellpower minions og mana wyrms og et helt rævkjørt dekk. For en waste av tid og 150 gull. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hehe, know the feeling. Men nå pleier jeg egentlig aldri å ta Spellpower minions i Arena. Eneste må være Azure Drake, men den er god value utenfor Spellpower. Har hatt en haug med decks som jeg føler er bortkasta tid og gold. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 SP minons var 2x azure drake og 1x kobold geomancer (fordi de andre var shitpicks) :\ Og så er det jo noen ganger du drafter ok dekk og så møter du folk som dreper deg innen tur 5. Men det er mer ift. hva en kan forvente. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fått enda en nøkkel ^_^ Denne gang fordi jeg har testet battle.net desktop klienten, noe alle som har testet den får. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fått enda en nøkkel ^_^ Denne gang fordi jeg har testet battle.net desktop klienten, noe alle som har testet den får. Lyst til å bli kvitt den? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Hehe, den forrige duden sa ikke takk en gang Men kan sikkert gi den bort, åpen beta starter før nyttår (det de satser på i alle fall.) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) man må jo takke for sånt! sendte deg pm i sta btw:) Endret 14. november 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jeg vet, men han over meg var først ute. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Til dei som evt får betainvites i desse dager, og ikkje trenger, kan gjerne sende en hitover. Takker høgst og ærbødigst i såfall. =) Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fått enda en nøkkel ^_^ Denne gang fordi jeg har testet battle.net desktop klienten, noe alle som har testet den får. Å? Ikke meg. Blizzard hater meg. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Du får helt sikkert mail senere i dag. Du må ha installert minst 1 spill med den nye klienten(tror jeg, vet ikke om de sjekker slikt). Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Battle.net desktop klienten er rett og slett genial syns jeg, hvertfall hvis du har flere Blizzard spill. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Fått enda en nøkkel ^_^ Denne gang fordi jeg har testet battle.net desktop klienten, noe alle som har testet den får. Lies! Jeg har brukt den desktop klienten lenge uten å ha fått betakey Ser det er flere som rapporterer det samme på diverse fora. Fikk du en egen invite til bnet beta appen ( da den var i såkalt closed beta), eller lastet du den ned fra bnet på eget initiativ? Endret 14. november 2013 av Gorzun Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Fikk invitasjon i juli en gang. Ah, nå ser jeg det. Det er de som deltok i closed beta av klienten som får kode. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Fikk også en hearthstone beta key i mailen inatt, som "reward" for å ha deltatt i beta av klienten. Nå krysser jeg bare fingrene for at det kommer en Heroes of the Storm beta key etterhvert som reward for å ha prøvd hearthstone betaen. Men dette er min tredje key, så har ikke stor bruk for den. Kan gi den til noen på forumet her som er interessert, på betingelsen av at jeg får heroes of the storm betakey hvis vedkommende skulle få mer enn èn(lite sannsynlig, men er desp på det spillet ) Endret 14. november 2013 av MythiC9 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Tar gjerne imot en jeg hvis du har en til overs Er heller ikke så interessert i HotS, så den er grei Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Deal! Nøkkel er sendt Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Takker! Da blir det kos i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå