Nerowulf Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 (endret) Jeg kommer sjelden forbi rank 15 i alle fall. En del av grunnen er definitivt at jeg ikke legger særlig mye tid i Ranked, og heller spiller Arena. En annen er sikkert at jeg ikke er spesielt god. Tror jeg ligger der jeg også (16-13) Nå gir jeg meg ganske fort på Ranked, så har jo også noe med det. Vil tro et triks for å få bedre rank er å skifte deck-type (control, rush etc.), avhengig av hvor man ligger. Ala, rundt rank 1 blir det selvsagt mange decks som jobber rundt Legendaries, mens tidligere ranks møter man på billige. Ala 20-15 spilles det som regel saks 14-10 spilles det som regel papir 9-5 spilles det som regel stein Endret 7. desember 2014 av Nerowulf Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Har gått flere sesonger der jeg kun spilte arena og derfor bare spilte meg til rank 19. De gangene jeg har spilt litt ranked havner jeg gjerne rundt rank 7-8.AtW Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg kommer sjelden forbi rank 15 i alle fall. En del av grunnen er definitivt at jeg ikke legger særlig mye tid i Ranked, og heller spiller Arena. En annen er sikkert at jeg ikke er spesielt god. Tror jeg ligger der jeg også (16-13)Nå gir jeg meg ganske fort på Ranked, så har jo også noe med det. Vil tro et triks for å få bedre rank er å skifte deck-type (control, rush etc.), avhengig av hvor man ligger. Ala, rundt rank 1 blir det selvsagt mange decks som jobber rundt Legendaries, mens tidligere ranks møter man på billige. Ala 20-15 spilles det som regel saks 14-10 spilles det som regel papir 9-5 spilles det som regel stein Absolutt en god idé å endre deck ift metaen ja. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Ja, sikkert på høyere rank ihvertfall ned til 15 kan det neppe ha så mye å si. AtW Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Dog det som er vanskelig, nå man skal contre metaen, er at da må man ha en del kort. Som kan være en utfordring for de som ikke har så stort galleri av kort enda. Nye spillere kan som regel bare fokusere på én type deck. Det jeg liker med Arena er at alle har likt utgangspunkt. Ulempen er at det er mye mer flaks involvert. Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 For min del er det matchmaking-systemet som er det største problemet når det gjelder å kontre metaen. Jeg foretrekker å spille control, men møter jeg mye rush så er det fristende å bytte deck og klasse. Men hver gang jeg gjør det så møter jeg ikke lenger de samme klassene og deckene. Jeg har i hvert fall sjeldent opplevd at det lønner seg å bytte deck, fordi jeg da umiddelbart møter andre type motstandere igjen. Men ja, tror nok det er riktig at noen spiller ranked kun for å få cardbacken og at statistikken er ganske skjev sånn sett. De skulle tatt med antall kamper spilt i den statistikken, for å se hvem som stopper på rank 20 av den grunn og feks hvem som kun gjør dailies osv. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tviler ekstremt på at matchmaking tar høyde for hvilken class/kort du bruker. Du blir nok bare matcha mot den første og beste (som i lite ping+samme rank) spilleren som er tilgjengelig. Føler du at deckene du spiller mot endrer seg ettersom hvilke deck du selv bruker er det nok bare pga. din egen innbilning eller tilfeldigheter. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tror jeg ligger der jeg også (16-13) Nå gir jeg meg ganske fort på Ranked, så har jo også noe med det. Vil tro et triks for å få bedre rank er å skifte deck-type (control, rush etc.), avhengig av hvor man ligger. Ala, rundt rank 1 blir det selvsagt mange decks som jobber rundt Legendaries, mens tidligere ranks møter man på billige. Ala 20-15 spilles det som regel Hunter 14-10 spilles det som regel Hunter 9-5 spilles det som regel Hunter Fiksa den for deg 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Blir de nye kortene tilgjenglig for oss midnatt, eller må vi vente litt ut på dagen i morgen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Blir de nye kortene tilgjenglig for oss midnatt, eller må vi vente litt ut på dagen i morgen? Og hvordan er det med GvG-pakker etter arena, er det start-tidspunktet på runnen er slutttidspunktet som avgjør hva du får? AtW Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Tviler ekstremt på at matchmaking tar høyde for hvilken class/kort du bruker. Du blir nok bare matcha mot den første og beste (som i lite ping+samme rank) spilleren som er tilgjengelig. Føler du at deckene du spiller mot endrer seg ettersom hvilke deck du selv bruker er det nok bare pga. din egen innbilning eller tilfeldigheter. Nevnte det tidligere i tråden. Var en "analytiker" som prøvde å gjøre litt researach på det. Og han mente at man ble satt oppi mot sin "nemesis"-klasse hvis man vant mye. Slik at man prøver å få win/lose-ratio til å være så nærme 50 % som mulig. Hvor bra research han gjorde og slikt vet jeg ikke. Så må jo ta det med en klype salt. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Blir de nye kortene tilgjenglig for oss midnatt, eller må vi vente litt ut på dagen i morgen? Og hvordan er det med GvG-pakker etter arena, er det start-tidspunktet på runnen er slutttidspunktet som avgjør hva du får? AtW Belønning blir avgjort når du er ferdig, så jeg tror at det er sluttidspunktet som gjelder. I amerika blir den tilgjengelig i ettermiddag PST: https://twitter.com/CM_Zeriyah/status/540935704616763392 Endret 8. desember 2014 av Saapa Lenke til kommentar
h_var Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ble litt forvirret da jeg møtte på en ghaz'rilla i ranked i dag. Først trodde jeg GvG var ute allerede, men det viste seg at det var en webspinner som ikke brydde seg om utgivelsesdatoen. 4 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Selv har jeg spilt noen runder Hunter-classchallenge fra Naxx. For å se de nye Beast-kortene. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Endelig litt flaks med kortpakken; The black knight, patient assassin og en rare murloc som tilfeldigvis var den murlocen jeg mangla, så old murk-eye kom jaggu også. Endret 8. desember 2014 av Mr. ve Lenke til kommentar
VanH Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 GvG er nå ute hos NA, og det følger med 3 GvG packs. Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ute for de som får logget inn i hvert fall Håper vi får tilgang ved midnatt, slik at ting fungerer bra (forhåpentligvis) når jeg kommer hjem fra jobb i morgen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 GvG er nå ute hos NA, og det følger med 3 GvG packs. Nice, passer meg bra. Har spart opp 2500 gull, så kjører arena runs til det er tomt, innen den tid bør jeg ha fått en god del pakker. AtW Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kunne ha tenkt meg å få et klokkeslett til EU release Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Kunne ha tenkt meg å få et klokkeslett til EU release Ikke nevt noe tidspunkt fra Blizzzy enda,2-3 i natt avhengig hvor smurt utrullinga går er vel sannsynling det kjappeste eller på morrakvisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå