ATWindsor Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvis kortpakkene fra arena bare vil inneholde GvG kort, og du kan kjøpe GvG pakker for gull så burde det jo ikke bli så vanskelig å få tak i en del av legendariene. Det er tross alt bare 120 GvG kort, og en høyere andel legs enn kortsettet vi har i dag som inneholder 382 collectibles. Er vel ikke noe høyere sannsynlighet for å få legendaries, bare fordi det er høyere prosentandel legendaries? AtW Lenke til kommentar
VanH Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 GVG er ute til kun arena, og det er en patch som nerfer Auctioneer, Soulfire og Flare. Du får også en arena-ticket gratis, så sjekk det ut . Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Kun arena? Det et ikke det de har gått ut med tidligere. Goblins vs Gnomes cards can be purchased as packs, crafted with dust, or earned in the Arena. Goblins vs Gnomes card packs will work just like the classic card packs that you already know, but theyll have an explosive new wrapper, and contain all new cards! Endret 4. desember 2014 av kimbert007 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kun arena frem til neste onsdag. Du har fra nå og til da på å gjøre gratis arena ser det ut for. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, riktig. Jeg misforsto. Da blir det fort et Arena-run Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Gratis 0-3 run! Hater arena, men må jo teste det ut nå Lenke til kommentar
VanH Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Haha, så morsomt å se alle streamerne tvunget til å spille arena Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Jepp, gikk som predicta. Må vel være 6. eller 7. ende gangen på rad jeg går 0-3. EDIT: Worth. Endret 4. desember 2014 av joalim Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hos meg er det ikke gratis arena. Får valget mellom å betale med ekte penger eller med gull Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hos meg er det ikke gratis arena. Får valget mellom å betale med ekte penger eller med gull restart battle net klienten? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Japp, måtte også resette klienten. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Gikk selv 0-3 men en helt elendig deck, men jeg fikk en golden Gadgetzan Auctioneer, som nettopp har blitt nerfa, så dusta han for å få 800 dust, kommer greit med neste uke. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Det "gnistret" på Solo adventures etter at jeg var ferdig med gratis arena, har det skjedd noe nytt der? Jeg fant i hvert fall ikke noe. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Gjorde det hos meg og, det gikk bort når jeg trykket meg inn der. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hvis det er gratis Arena. Da har folk muligheten til å hoppe ut av kampen med en gang og ta tre raske defeats, for så å få en kortpakke relativt kjapt? Nevermind, trodde det var gratis i en ukes tid. Endret 5. desember 2014 av Nerowulf Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Du får ikke GvG kortpakke fra arena før neste onsdag. Tenkte jeg skulle høvle gjennom gratis US arena, men hadde glemt at man må spille gjennom tutorial + åpne alle klassene først... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Arena får virkelig fram det verste i meg. Ikke måte på hvor frustrert og forbanna man blir til tider Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvis kortpakkene fra arena bare vil inneholde GvG kort, og du kan kjøpe GvG pakker for gull så burde det jo ikke bli så vanskelig å få tak i en del av legendariene. Det er tross alt bare 120 GvG kort, og en høyere andel legs enn kortsettet vi har i dag som inneholder 382 collectibles. Er vel ikke noe høyere sannsynlighet for å få legendaries, bare fordi det er høyere prosentandel legendaries? AtW Stemmer det. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvis kortpakkene fra arena bare vil inneholde GvG kort, og du kan kjøpe GvG pakker for gull så burde det jo ikke bli så vanskelig å få tak i en del av legendariene. Det er tross alt bare 120 GvG kort, og en høyere andel legs enn kortsettet vi har i dag som inneholder 382 collectibles. Er vel ikke noe høyere sannsynlighet for å få legendaries, bare fordi det er høyere prosentandel legendaries? AtW Stemmer det. Hvis det stemmer så vil man fort ende opp med en god del kopier av de samme kortene, da det er langt færre commons å velge mellom i de normalt 4 av 5 kortene i hver pakke. Dere har sikkert rett dog. Rask opptelling gir: 21 Legendaries 26 Elites 37 Rares 40 Commons Mulig jeg har telt litt feil, men ikke mye. Hvis det stemmer at hver pakke skal ha det samme systemet med 4 commons og 1 rare eller bedre, + sjanse for at commons kan bli bedre, så tar det ikke lang tid før du har en haug av de samme commons... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå