Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte nettopp mot det sterkeste arenadekket jeg har møtt noen sinne (har spilt siden beta). Jeg har et dritbra dekk selv, noe som gjorde at jeg klarte å overleve ganske lenge, men det var helt sykt:

 

Så Kripp spille en arena med priest hvor han hadde 2 eller 3 temple enforcers i en ellers laber deck, og de gjorde manns jobb i de fleste kampene, spesielt kombinert med divine spirit. De rensket brettet gang på gang.

Lenke til kommentar

Blir forresten fortsatt overrasket over hvor tilbakestående mange online spillere er. Spilte nettopp en kamp druid vs warrior, som ble meget spesiell, og selv om jeg ikke har noen ramp druid så vant jeg på runde 9 med blant annet ragnaros på brettet. Motstanderen spammet emotes, halte ut tiden alt han kunne og sendte meg en friend request etter kampen, hvor da meldingen var "nice draw, I hope you die of gonorrhea" :D

Lenke til kommentar

Blir forresten fortsatt overrasket over hvor tilbakestående mange online spillere er. Spilte nettopp en kamp druid vs warrior, som ble meget spesiell, og selv om jeg ikke har noen ramp druid så vant jeg på runde 9 med blant annet ragnaros på brettet. Motstanderen spammet emotes, halte ut tiden alt han kunne og sendte meg en friend request etter kampen, hvor da meldingen var "nice draw, I hope you die of gonorrhea" :D

 

Møtte også en hyggelig fyr etter at jeg slo han:

post-168988-0-65846200-1415801273_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig! Etter mye penger brukt er endelig kortsamlingen komplett! Skuffet over at bonusen ikke var større enn 100 gull. Ellers lurer jeg på hvilke kort som ender opp som fast i folks forskjellige deck, uavhengig av hvilke heroes man spiller med. Personlig er jeg svært glad i Hogger, Ragnaros , Ironbeak Owl og Sludge Belcher. Knife Juggler gjør seg også godt i random decks. Hvilke kort bruker dere?

Lenke til kommentar

Endelig! Etter mye penger brukt er endelig kortsamlingen komplett! Skuffet over at bonusen ikke var større enn 100 gull. Ellers lurer jeg på hvilke kort som ender opp som fast i folks forskjellige deck, uavhengig av hvilke heroes man spiller med. Personlig er jeg svært glad i Hogger, Ragnaros , Ironbeak Owl og Sludge Belcher. Knife Juggler gjør seg også godt i random decks. Hvilke kort bruker dere?

Grattis, hvor mye har du brukt tro du?

 

Har heller ikke spilt så mye de siste ukene, var dum nok til å prøve en bot, lot den kjøre en natt og så avinstallerte jeg den. Er utestengt til januar. Startet opp med wow istedet :)

Endret av gaute14
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...