Hansoen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Bare sier at generelt, så er klasser med Hero powers som ikke påvirker brettet, ansett som noe svakere enn de som har hero powers som direkte påvirker det i arena, altså som Mage og Paladin. Det kan du sjekke overalt At Lock hero power er sterk i ladder er det jo ingen tvil om. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Mage og paladin anses vel å være gode fordi de er noob-vennlige, med hero-power som er lett å bruke, og gode class cards. Selv sverger jeg til warlock som den beste arena-classen, ettersom jeg ofte finner med i situasjoner det jeg går tom for kort i late-game. Ser man imidlertid på gode arena spillere, som Trump, viser det at det er minimalt med forskjell mellom klassene. Her er statistikk for nesten 3000 kamper: Winsrate AS class: win/loss (% winrate): warlock: 264/97 (73.13% winrate) paladin: 278/103 (72.97% winrate) warrior: 291/116 (71.50% winrate) shaman: 224/91 (71.11% winrate) mage: 180/72 (71.43% winrate) druid: 225/73 (75.50% winrate) rogue: 163/62 (72.44% winrate) priest: 364/137 (72.65% winrate) hunter: 156/65 (70.59% winrate) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hearthstone World Championship 2014 qualifier round Playlist på Youtube. Et par uker gammel nå men verdt å få med seg om du ikke har allerede. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Arena kan føles utrolig urettferdig til tider. Jeg spilte Paladin og hadde to Truesilver våpen, men motstanderen min hadde to kopier av dette kortet: Det endte med bare ett angrep på hvert av våpnene Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hahaha, det kortet har jeg enda ikke sett i arena Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvilken turnering er det Trump snakker om fra 17:45 og utover i denne videoen? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Tror det er WEC, stor kinesisk turnering som var for et par uker siden. Edit: wec, ikke wac Endret 15. oktober 2014 av Mildir Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Hvilke kort er dere? http://eu.battle.net/hearthstone/en/blog/14685350/which-hearthstone-card-are-you-13-10-2014 JEg ble Archmage: You're knowledgeable and clever, and you always think outside the box. Tja, kunne vel vært verre Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Har ikke spilt constructed på en måends tid, prøvd det litt de siste dagene, trodde jo kanskje starving-nerf skulle føre til mindre hunters, men er jo kun hunter og zoo, verre enn noensinne Men det er jo fint å se en hunter som ikke er så avhengig av UTH + combo. AtW Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Årets mest tilfredstillende seier? I hvert fall med tanke på at warrioren på et tidspunkt hadde 47 helse Har uansett aldri sett Kel'Thuzad, Ragnaros, Ysera og Grommash i spill samtidig. Glad jeg ikke gav opp tidligere. 1 Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 "For The Lich King!" Og det er grunnen til at mine deck stort sett har med Deathwing. Men Kel er nå ikkje så aller verst han heller. Manglet bare en Spectral Knight på bordet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Dobbel Kel'T er grunnen til at du har med deathwing? Har ikke opplevd dobbel Kel mot meg noen gang. AtW Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Spiller stort sett Control Mage. Deathwing er prikken over i-en. Har vel strengt tatt bare fått dobbel Kel mot meg to ganger. Lenke til kommentar
UghUgh Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jadda. Min første arena på månedsvis, og hva møter jeg i første kampen? En mage med 3 flamestrikes i øverste del av decken og som vant med en pyroblast...selvfølgelig etter å ha ventet til tauet dukket opp. Tror jeg oppsummerte arena der Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så noe mumling om en ny expansion noe sted, er det gjort kjent noe info? Mest relevant for meg er vel når det kommer, og om det er egne pakker, og om man isåfall kan få pakker derfra via arena. AtW Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så noe mumling om en ny expansion noe sted, er det gjort kjent noe info? Mest relevant for meg er vel når det kommer, og om det er egne pakker, og om man isåfall kan få pakker derfra via arena. AtW Syns nesten det går for fort, heller bruke tid på å balansere korta som allerede er der enn å pøse på med en haug nye kort Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Så noe mumling om en ny expansion noe sted, er det gjort kjent noe info? Mest relevant for meg er vel når det kommer, og om det er egne pakker, og om man isåfall kan få pakker derfra via arena. AtW Syns nesten det går for fort, heller bruke tid på å balansere korta som allerede er der enn å pøse på med en haug nye kort Jeg er uenig, constructed trenger mer uforutsigbarhet (og det virker det som det har fått av naxx også), og jeg er forsåvidt også litt lei av at "alle" pakker er full av kort jeg har fra før. Det er bare et kort spill, kjør på, balanser etterhvert om noe slår helt feil. AtW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Håper på nye kort, ja. Så noe som jeg tolket som et BC/WoD-inspirert Hearthstone-hint for noen dager siden, men det er mulig at det bare er ønsketenkning fra min side. Endret 20. oktober 2014 av kimbert007 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har stått rundt om kring at neste utvidelse skal tilføre hundrevis av nye kort. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hundre, ikke hundrevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå