Thor. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Protip: Dersom du dreper Stalagg og Feugen samtidig får du TO(!) Thaddius. For eksempel Void terror, flamestrike etc.. Et eksempel (ikke min video): 1 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg sitter her nå med det feteste gliset. Jeg åpnet nettopp 3 pakker, og innholdet var utrolig. I pakke nummer 1 får jeg Leeroy(skal disenchantes) I pakke nummer 2 får jeg Ragnaros I pakke nummer 3 får jeg Gromash Hellscream Idag er en god dag for meg tror jeg, får gå ut å ta meg en tur, kanskje jeg finner en 1000-lapp! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg sitter her nå med det feteste gliset. Jeg åpnet nettopp 3 pakker, og innholdet var utrolig. I pakke nummer 1 får jeg Leeroy(skal disenchantes) I pakke nummer 2 får jeg Ragnaros I pakke nummer 3 får jeg Gromash Hellscream Idag er en god dag for meg tror jeg, får gå ut å ta meg en tur, kanskje jeg finner en 1000-lapp! Tvert imot, gjem deg hjemme innimellom en haug med madrasser og puter/dyner og vent til dagen er over. Du har akkurat brukt opp flaksen din for en god stund 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Elsker games du blir countret HVER runde... God start med min druid. Angrep med noe stort, (2 wild growth tidlig) mens han hadde en secret (mage) tenkte "hvem kjører vaporize disse dager?" Jupp der var den. en runde etter hadd ejeg nok til ancient of war, han hadde en secret. Seff var det mirror entety... og en annen secret etter det var en clutch counterspell (eneste mulighet jeg hadde for å være i gamen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg sitter her nå med det feteste gliset. Jeg åpnet nettopp 3 pakker, og innholdet var utrolig. I pakke nummer 1 får jeg Leeroy(skal disenchantes) I pakke nummer 2 får jeg Ragnaros I pakke nummer 3 får jeg Gromash Hellscream Idag er en god dag for meg tror jeg, får gå ut å ta meg en tur, kanskje jeg finner en 1000-lapp! Selv fikk jeg "bare" archmage antonidas i går, men er fornøyd med det. Min andre legendary (bortsett fra naxx). Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Har fått totalt to non-naxx legendaries selv: Hogger og Lorewalker Cho. Hogger gikk rett i søpla men Cho er et festlig kort som beholdes inntil videre. Kjekt å gjemme den bak en taunt og få ekstra kort på hånden mens motstander fjerner den eller andre minions du har En coin er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. "Hearthstone diskusjons tråd" Det er da helt på sin plass å diskutere spillet Hearthstone og dets grådige design her. 100% on topic. Det er dog et tema som kunne vært lagt dødt ganske tidlig, ettersom det så soleklart er nettopp Pay To Win. De som er uenige skjønner rett og slett ikke definisjonen på P2W (nei, det er ikke et begrep som dere kan definere som dere vil). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. "Hearthstone diskusjons tråd" Det er da helt på sin plass å diskutere spillet Hearthstone og dets grådige design her. 100% on topic. Det er dog et tema som kunne vært lagt dødt ganske tidlig, ettersom det så soleklart er nettopp Pay To Win. De som er uenige skjønner rett og slett ikke definisjonen på P2W (nei, det er ikke et begrep som dere kan definere som dere vil). Det er jo helt feil, det er du som har definisjonen helt feil. Man kan få alt man kan kjøpe gratis ved å spille spillet, ergo er det naturligvis ikke pay 2 win. Og hadde alle bare forstått det hadde diskusjonen vært død for lenge siden, for å si det med dine egne ord. Endret 30. september 2014 av kimbert007 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvis du gir en minion taunt og stealth, må motstanderen fremdeles angripe taunten eller kan han gi direkte skade på deg? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hvis du gir en minion taunt og stealth, må motstanderen fremdeles angripe taunten eller kan han gi direkte skade på deg? Kan da gå direkte på deg. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Første gang du opplever det popper innkeeper opp og sier at taunt på en stealthed minion ikke har noen effekt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 "A minion that is in stealth and given Taunt by another card will not act as a taunt until it comes out of stealth." http://hearthstone.gamepedia.com/Stealth Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Sier seg jo egentlig selv. Det hadde vært OP. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Syns det er litt rart AoE ikke ødelegger Stealth. De tar damage, men de forblir i stealth. I WoW, hvis jeg husker rett, så gikk man ut av stealth om man tok noen form for skade. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Syntes ikke det er rart, selv. Ting skal ikke være nøyaktig som i WoW på bekostning av balanse og liknende. Dessuten kunne man stealthe igjen i WoW, og det er millioner av ting som er annereledes mellom de to vidt forskjellige spillene. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) At jeg aldri skal huske å drepe Hyena før beast minions når det er viktigst!!! Endret 1. oktober 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. "Hearthstone diskusjons tråd" Det er da helt på sin plass å diskutere spillet Hearthstone og dets grådige design her. 100% on topic. Det er dog et tema som kunne vært lagt dødt ganske tidlig, ettersom det så soleklart er nettopp Pay To Win. De som er uenige skjønner rett og slett ikke definisjonen på P2W (nei, det er ikke et begrep som dere kan definere som dere vil). Det er jo helt feil, det er du som har definisjonen helt feil. Man kan få alt man kan kjøpe gratis ved å spille spillet, ergo er det naturligvis ikke pay 2 win. Og hadde alle bare forstått det hadde diskusjonen vært død for lenge siden, for å si det med dine egne ord. Du kan kjøpe deg kompetitive fordeler, ergo er det pay to win. Så enkelt og greit er det. La oss si at noen lager poker. Du får et kort, om du ikke betaler noe. Dersom du betaler 500 kroner kan du få to kort, betaler du 5000 får du tre, betaler du 20000 får du fire, betaler du 100 000 får du fem. Dersom du spiller et år i strekk, med det ene kortet, vil du neste år få to kort. Dersom du igjen spiller et år i strekk, vil du få et kort til. Slik fortsetter det til du har fem kort. Du kan vinne med ett kort, mot noen som har fem. Sjansen er liten, men den er der. Du kan få like mange kort ved å spille veldig mye med kompetitive ulemper. Er det ikke pay to win? Det er en spisset versjon av hvordan Hearthstone fungerer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Bra forsøk, men nei, det er nok ikke det samme. P2W hadde vært om man fikk tilgang på andre typer kort hvis man betalte eller f.eks at naxx kun kunne bli åpnet med penger. Argumentet ditt hadde kanskje fungert hvis alle hadde spilt med lik kortstokk (i poker er det ikke sånn at noen har en dekk med 4 ess og en annen har en dekk ned 3) og at hvis du manglet et kort så hadde du hatt færre kort enn motstanderen. I HS spiller alle med forskjellige stokker; uavhengig om man har alle kortene eller ikke. Derfor kan man også vinne uten å ha låst opp alle tenkelige stokk-kombinasjoner. 3 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dessuten, så kan man ikke kjøpe spesifikke kort da hva du får er helt random. Du kan indirekte få dem med å DE, men DA er du millionær om du tror det er den måten du skaffer deg kort på. I pay to win spill feks mmo, så er det kanskje gjerne et våpen som ingen andre kan få som gjør deg sterkere. Dette har du ikke noe av i Hearthstone. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg brukte rundt 1000 kroner tidlig i spillet på å skaffe meg alle common, rares og epics. Derfra og ut var hver eneste pakke jeg åpnet nesten garantert 5 kort som ble til dust. Så om jeg kjøpte en bundle med 40 packs så fikk jeg alltid craftet 3-4 valgfri legendaries i tillegg til de 2-3 legendaries jeg fant i pakkene. Det baller på seg, og går fortere etter hvert. Er ikke store innvesteringen som skal til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå