Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en faerie dragon ute som en rogue tok ut med hero power + poison dagger..? Hvorfor gikk det an?

Fordi Rogue sin Hero Power er å "summone" en dagger. Selve daggeren er ikke Hero Power.

Som Hansoen sier. Den kan også bli tatt ut av shaman, paladin, hunter og warrior våpen også. Derimot kan du ikke bruke direct target spells, så mage heropower, fireball, frostbolt osv fungerer ikke, det samme vil gjelde priest med auchenai soulpriest (den som gjør heals om til skade i stedet)

Lenke til kommentar

Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur.

pkYdpPb.jpg

Har fått det en gang. Jeg stakk etter noen minutter og tror ikke kampen ble registrert som hverken seier eller tap. Hvorfor det skjer, vet jeg ikke. Er ganske irriterende dersom man holder på å vinne og noe sånt skjer.

Lenke til kommentar

Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur.

pkYdpPb.jpg

Har fått det en gang. Jeg stakk etter noen minutter og tror ikke kampen ble registrert som hverken seier eller tap. Hvorfor det skjer, vet jeg ikke. Er ganske irriterende dersom man holder på å vinne og noe sånt skjer.

Lot den stå på en halv time nå og gikk og gjorde noe annet. Kom tilbake og ingenting har skjedd. Gikk ut av spillet nå, gått ned en stjerne i rank. Samme skjedde sist gang også...

Lenke til kommentar

pkYdpPb.jpg

Lot den stå på en halv time nå og gikk og gjorde noe annet. Kom tilbake og ingenting har skjedd. Gikk ut av spillet nå, gått ned en stjerne i rank. Samme skjedde sist gang også...
Disconnecter du? Høres ut som om du mister forbindelsen til serverene ihvertfall.
Lenke til kommentar

pkYdpPb.jpg

Disconnecter du? Høres ut som om du mister forbindelsen til serverene ihvertfall.

Nei tror ikke det. Har stabil nettlinje og kunne fremdeles bruke nett i begge tilfeller. Vi sendte emotes til hverandre en liten stund før begge ble lei, så det ser ikke ut som DC :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...