Skosåle Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Lagd to arena decks på rad hvor jeg ikke har fått noen av de gode class kortene. Det er så utrolig frustrerende å spille to runs med 0-3 på rad. Such noob Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Spilte nettop arena med warlock, hvor jeg 4 ganger(!) fikk valget mellom Wisp, Murloc og stonetusk boar. Var litt forskjellige murlocs, men 2 av den som er som timberwolf, bare for murlocs, og en gang hvor stonetusk var bytta ut med blood imp. Faktisk det verste jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvor langt har dere klatret på ladder hittil i sesongen? Ligger på rank 8 nå, sliter med å klatre videre, spiller ramp druid. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Noen som skal disenchante Leeroy? Jeg hadde definitivt gjort det om jeg fikk han! :-) mangler fremdeles alt for mange epics og legendarys! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 12 til nå, men har spilt mest arena. 8 forrige sesong er all time high, så forutsetningene for å komme noe særlig høyere er vel små. Beast hunter, om det er noe som heter det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Nei. Disenchanter ikke kort med mindre jeg har 2 av de. Jeg skal samle alle kort, uansett hvor dårlige de er. Mangler bare 4 kort, om jeg husker riktig. Litt samme strategi som meg det. Men snakker du golden cards også? =) DET vil ta tid for min del det ja. Å fytti hetta =) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. september 2014 Forfatter Del Skrevet 19. september 2014 Hvor langt har dere klatret på ladder hittil i sesongen? Ligger på rank 8 nå, sliter med å klatre videre, spiller ramp druid. Rank 3 her. Men ettervert som du nærmer deg legend handler mer og mer om flaks og mindre og mindre om skills... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg hadde en faerie dragon ute som en rogue tok ut med hero power + poison dagger..? Hvorfor gikk det an? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fordi Rogue sin Hero Power er å "summone" en dagger. Selve daggeren er ikke Hero Power. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Jeg hadde en faerie dragon ute som en rogue tok ut med hero power + poison dagger..? Hvorfor gikk det an? Fordi Rogue sin Hero Power er å "summone" en dagger. Selve daggeren er ikke Hero Power. Som Hansoen sier. Den kan også bli tatt ut av shaman, paladin, hunter og warrior våpen også. Derimot kan du ikke bruke direct target spells, så mage heropower, fireball, frostbolt osv fungerer ikke, det samme vil gjelde priest med auchenai soulpriest (den som gjør heals om til skade i stedet) Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur. Har fått det en gang. Jeg stakk etter noen minutter og tror ikke kampen ble registrert som hverken seier eller tap. Hvorfor det skjer, vet jeg ikke. Er ganske irriterende dersom man holder på å vinne og noe sånt skjer. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur. Har fått det en gang. Jeg stakk etter noen minutter og tror ikke kampen ble registrert som hverken seier eller tap. Hvorfor det skjer, vet jeg ikke. Er ganske irriterende dersom man holder på å vinne og noe sånt skjer. Lot den stå på en halv time nå og gikk og gjorde noe annet. Kom tilbake og ingenting har skjedd. Gikk ut av spillet nå, gått ned en stjerne i rank. Samme skjedde sist gang også... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Møtte akkurat en priest som fokuserte på deathrattles og hadde fullstendig balletak på meg. Men med scavenging hyena, 2x OtH og en aldri så lten feil av han, vant jeg med en 24/12 SH Endret 21. september 2014 av Mr. ve Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur. Har fått det en gang. Jeg stakk etter noen minutter og tror ikke kampen ble registrert som hverken seier eller tap. Hvorfor det skjer, vet jeg ikke. Er ganske irriterende dersom man holder på å vinne og noe sånt skjer. Lot den stå på en halv time nå og gikk og gjorde noe annet. Kom tilbake og ingenting har skjedd. Gikk ut av spillet nå, gått ned en stjerne i rank. Samme skjedde sist gang også...Disconnecter du? Høres ut som om du mister forbindelsen til serverene ihvertfall. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Noen som har sett dette problemet før? Kort som blir hengende fast i lufta uten at noe skjer. Turen avsluttes heller ikke. Fått sånn to ganger på to dager nå, begge gangene på motstanders tur. Har fått det en gang. Jeg stakk etter noen minutter og tror ikke kampen ble registrert som hverken seier eller tap. Hvorfor det skjer, vet jeg ikke. Er ganske irriterende dersom man holder på å vinne og noe sånt skjer. Lot den stå på en halv time nå og gikk og gjorde noe annet. Kom tilbake og ingenting har skjedd. Gikk ut av spillet nå, gått ned en stjerne i rank. Samme skjedde sist gang også...Disconnecter du? Høres ut som om du mister forbindelsen til serverene ihvertfall. Nei tror ikke det. Har stabil nettlinje og kunne fremdeles bruke nett i begge tilfeller. Vi sendte emotes til hverandre en liten stund før begge ble lei, så det ser ikke ut som DC Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Typisk dårlig conneciton problem med battle.net Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvis du får problemet med hengende kort er det bare å restarte hearthstone fort som juling, så reconnecter du og kan fortsette matchen. Om du venter taper du. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Hvis du får problemet med hengende kort er det bare å restarte hearthstone fort som juling, så reconnecter du og kan fortsette matchen. Om du venter taper du. Takker, skal teste det hvis det skjer igjen Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Var en Dust Devil som gjorde 18 dmg mot meg, bare fordi jeg ikke hadde noe som kunne gjøre 1 direkte dmg >_> (i arena) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå