ATWindsor Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Så lenge alt kan skaffes gratis (selv om det tar litt tid) er det vel ingen tvil om at det ikke er pay to win. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se dette. Hadde det vært slik at man kun kunne få legendaries ved å kjøpe de med $ hadde der jo vært annerledes. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se at "pay2win" ikke er et klart definert begrep med faste grenser, og at det neppe er passene å definere det hverken som "etthvert spill der å kjøpe noe har en eller annen fordel", eller "det må være ting som spiller inn på gameplay man kjøper som ikke går an å få gratis (i teorien) AtW Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Så lenge alt kan skaffes gratis (selv om det tar litt tid) er det vel ingen tvil om at det ikke er pay to win. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se dette. Hadde det vært slik at man kun kunne få legendaries ved å kjøpe de med $ hadde der jo vært annerledes. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se at "pay2win" ikke er et klart definert begrep med faste grenser, og at det neppe er passene å definere det hverken som "etthvert spill der å kjøpe noe har en eller annen fordel", eller "det må være ting som spiller inn på gameplay man kjøper som ikke går an å få gratis (i teorien) AtW Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Så lenge alt kan skaffes gratis (selv om det tar litt tid) er det vel ingen tvil om at det ikke er pay to win. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se dette. Hadde det vært slik at man kun kunne få legendaries ved å kjøpe de med $ hadde der jo vært annerledes. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se at "pay2win" ikke er et klart definert begrep med faste grenser, og at det neppe er passene å definere det hverken som "etthvert spill der å kjøpe noe har en eller annen fordel", eller "det må være ting som spiller inn på gameplay man kjøper som ikke går an å få gratis (i teorien) AtW Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg Du kan jo kjøpe legendaries indirekte for penger.. Endret 18. september 2014 av El Fantasma Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Du kan også kjøpe en annen mans konto, som har alt unlocked. Ergo, er alle spill Pay2Win? Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. 4 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. Mener du patchen som nerfer Leeroy og Buzzard? Vel jeg synes det er vel fortjent, selv om buzzard går fra must-have til never pick og nok ble truffet for hardt. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. Støttes! Jeg sliter i arena om dagen, 1-3 wins er liksom det jeg får. Rekorden er 7. Liker best mage i arena (som alle andre?), men har ikke fått det valget de 3-4 siste gangene... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Er nok ikke P2W, vet ikke om noen kort man kan kjøpe som gir deg fordel over andre. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Så lenge alt kan skaffes gratis (selv om det tar litt tid) er det vel ingen tvil om at det ikke er pay to win. Jeg skjønner ikke at det ikke er mulig å se dette. Hadde det vært slik at man kun kunne få legendaries ved å kjøpe de med $ hadde der jo vært annerledes. Tenk deg at det tar omtrent 15 timer å unlocke innhold i et spill, men innholdet kan alternativt låses opp med penger. Dette ser nok de færreste på som problematisk utgave av "pay2win". Men hva nå hvis det tar 1500 timer? Hva med 15 000 timer? Poenget er at tiden det tar å skaffe ting definitivt påvirker i hvilken grad det er problematisk å kunne kjøpe innhold. Endret 18. september 2014 av Zlatzman Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som skal disenchante Leeroy? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som skal disenchante Leeroy? La oss håpe det Personlig liker jeg nerfene i den forstand at jeg synes det er døllt å spille mot deck der man venter på en syk kombo som kommer eller ikke kommer. AtW Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som skal disenchante Leeroy? Næh. Uansett så kommer det nok andre komboer som er kanskje enda sykere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Noen som skal disenchante Leeroy? Yeah, har en golden leeroy Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Nei. Disenchanter ikke kort med mindre jeg har 2 av de. Jeg skal samle alle kort, uansett hvor dårlige de er. Mangler bare 4 kort, om jeg husker riktig. Endret 18. september 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Strengt tatt så mener jeg om Hearthstone er p2w eller ikke er likegyldig for denne tråden! Hva med å heller diskutere neste patch, andre kort og spill dere har spilt? Er meg en gåte at ingen moderator har stoppet denne diskusjonen for 5 sider siden. Støttes! Jeg sliter i arena om dagen, 1-3 wins er liksom det jeg får. Rekorden er 7. Liker best mage i arena (som alle andre?), men har ikke fått det valget de 3-4 siste gangene... Jeg hadde stigende formkurve til og med runnet der jeg endte 11-3. Etter det har jeg gått 1-3, 0-3, 0-3 (Hunter, Warlock, Mage). Felles for alle tre er at jeg har sittet igjen med masse drittkort og null removal, hverken single eller multi target. Får valget mellom to murlocs og en shieldbearer er jo kjekt når sånne kommer til stadighet, og stakkars magen min fikk kun tilbud om en fireball og en arcane missile, det var de eneste spellene jeg fikk. Ikke fikk jeg noen legendary kort i de tre runnene heller, mens jeg tapte siste mage kamp (Da jeg stod på 0-2 før kampen) mot et mage deck med dobbel fireball, sheep, dobbel pyroblast, sylvanas og bloodhoof ++. Ikke rart det går litt smått da... Må ofre en geit til K'thulu så jeg kan begynne å vinne noe igjen... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Nei. Disenchanter ikke kort med mindre jeg har 2 av de. Jeg skal samle alle kort, uansett hvor dårlige de er. Mangler bare 4 kort, om jeg husker riktig. Hvilke mangler du? Selv har jeg nesten ingen, men liker å spare på det meste. Har bestemt meg for å ikke spille Hunter, Druid eller Paladin så disenchantet klassekort derfra for å lage meg nok til et decent ranked deck Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor det? Har heller ikke så mange kort, hvis man ser bort fra commons. Kan ikke skryte på meg flaks med kortpakkene (bortsett fra en golden ysera). Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg sliter i arena om dagen, 1-3 wins er liksom det jeg får. Rekorden er 7.Liker best mage i arena (som alle andre?), men har ikke fått det valget de 3-4 siste gangene... Min favoritt class er faktisk warlock. Plukker det hver gang jeg får muligheten. Mine siste tre warlock-runs har henholdsvis 6-8-6(eller 5) wins, som er betydelig bedre enn snittet mitt. Riktig nok har dette vært mye takket være voidcaller + Doomguard/Dread Infernal, men har også klart meg uten komboen i flere av kampene. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorfor det? Har heller ikke så mange kort, hvis man ser bort fra commons. Kan ikke skryte på meg flaks med kortpakkene (bortsett fra en golden ysera). Jeg misliker kortene til hunter, og synes spillestilen til druid og paladin var litt treg og kjedelig så da vil jeg heller fokusere på å spille de andre klassene Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Arena: Spiller Priest mot Shaman. Runde 9 så legger han ut Gruul. Min tur: Faceless->Shadow word death på hans gruul ->ty GG 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå