Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei har kun sett 1 person som brukte Hogger så lenge jeg har spilt. Trenger dust for å lage meg et Zoo deck (ja skyt meg, men har foreløpig få kort) Trenger 920 dust for å lage det Trump spiller F2P med, og så har jeg Hogger, Lorewalker Cho, Golden eaglehorn, Golden Savagery og Golden Harpy.

 

Er ikke så opptatt av gullkortene og har ikke tenkt til å spille druid eller hunter så tenkte kanskje å lage dust av de + legs, men så er jeg usikker på om jeg ikke kanskje burde beholde Cho? Hørt han skal være bra i f.eks Zoo deck da man har veldig få spells.

Lenke til kommentar

Nerfs på Jenkins og Starving Buzzard på vei.

 

The following balance changes will be made in an upcoming patch:
Leeroy Jenkins now costs 5 (up from 4)
Starving Buzzard now costs 5 (up from 2) and now has 3 Attack and 2 Health (up from 2 Attack and 1 Health).
Fack, jeg som nettopp har kjøpt meg Leroy! Vurderer å disenchante for full refund når den tid kommer og heller kjøpe en annen leg... Hmm...
Starving krevde kanskje en nerf, men syns 5 i cost var litt drøy. For å komboe den med UTH nå krever det 8 mana... RIP hunters.
Endret av discostu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke ellers heller, sånn siden det er gratis i tillegg.

Nja, det er da noen deck som vitterlig er pay-2-win, du skal spille sykt lenge eller ha ulovlig mye flaks for å ende opp med 6+ legendaries som noen av de bedre deckene krever, og å samle opp nok dust til å crafte dem selv når de koster 1600 stykk så...

 

Arena derimot, der stiller alle likt uavhengig av om du er fattig eller rik. Det eneste som skiller der er flaks og dyktighet :D

Lenke til kommentar

Eller spille ganske mye og ha litt flaks. Uansett går det fint an å spille competitive uten å ha synket cash i spillet, mao ikke P2W vel?

 

Hvis det eneste man oppnådde ved å bruke penger var fancy hatter på kortene eller gullfarge så ville jeg vært enig i at det ikke er P2W. Slik som det er her med at du kan kjøpe deg så mange kort du vil umiddelbart med ordentlig cash så vil jeg påstå at det har elementer av P2W fordi du skaffer deg en stor fordel ift de som spiller seg opp i ukesvis for å nå samme nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...