Saapa Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ser ikke mange som bruker Hogger. Han er irriterende hvis du ikke har noen måte å fjerne hans taunt spawn + han selv. Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ser ikke mange som bruker Hogger. Han er irriterende hvis du ikke har noen måte å fjerne hans taunt spawn + han selv. Og som regel så har man noe å fjerne han med om man spiller en brukbar deck, så det er egentlig ikke noe problem. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Speechlesss!!! hahaha Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nei har kun sett 1 person som brukte Hogger så lenge jeg har spilt. Trenger dust for å lage meg et Zoo deck (ja skyt meg, men har foreløpig få kort) Trenger 920 dust for å lage det Trump spiller F2P med, og så har jeg Hogger, Lorewalker Cho, Golden eaglehorn, Golden Savagery og Golden Harpy. Er ikke så opptatt av gullkortene og har ikke tenkt til å spille druid eller hunter så tenkte kanskje å lage dust av de + legs, men så er jeg usikker på om jeg ikke kanskje burde beholde Cho? Hørt han skal være bra i f.eks Zoo deck da man har veldig få spells. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Nerfs på Jenkins og Starving Buzzard på vei. The following balance changes will be made in an upcoming patch: Leeroy Jenkins now costs 5 (up from 4) Starving Buzzard now costs 5 (up from 2) and now has 3 Attack and 2 Health (up from 2 Attack and 1 Health). Fack, jeg som nettopp har kjøpt meg Leroy! Vurderer å disenchante for full refund når den tid kommer og heller kjøpe en annen leg... Hmm... Starving krevde kanskje en nerf, men syns 5 i cost var litt drøy. For å komboe den med UTH nå krever det 8 mana... RIP hunters. Endret 12. september 2014 av discostu 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Syns 4 for Buzzard virker mer fornuftig med de statsa. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Begge kortene har litt vel mange komboer. Det er kjipt å møte de, det vet jeg også. Jeg synes uansett de gjør det rette. Forsåvidt enig i at Starving Buzzard kunne vært 4 mana for de statsene der, men så har den også card draw. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Synes 5 passer til de statsa + card draw. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Synes 5 passer til de statsa + card draw. Tipper buzzarden "aldri" kommer til å bli brukt nå, det er total nerf. Håper man får gjort det så huntere ikke blir så jævlig avhengig av UTH-kombo, det er det som gjør klassen kjedelig i mine øyne, det er en eneste kombo som det står og faller på. AtW Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Virker som det er en generell enighet om at den nerfen var litt overkill Lenke til kommentar
VanH Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 (endret) Hadde aldri trodd at Buzzard skulle bli så hardt nerfet. Den er jo ubrukelig nå. Endret 12. september 2014 av VanH 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Craftet meg Trump sitt F2P Zoo deck og har gått 6-1 så langt, gode greier Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kunne ikke fatte hypen dette spillet fikk før jeg prøvde det. Et kortspill til PC? Noe så kjedelig! Så prøvde jeg det. Latterlig lite givende, OG pay to win. Det går virkelig nedover med dataspillene og -spillerne. Triste greier. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Er mer "pay to win a bit faster" om noe. Men for all del, bare ikke spill det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Spill Arena, ikke noe pay to win der. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ikke ellers heller, sånn siden det er gratis i tillegg. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ikke ellers heller, sånn siden det er gratis i tillegg. Nja, det er da noen deck som vitterlig er pay-2-win, du skal spille sykt lenge eller ha ulovlig mye flaks for å ende opp med 6+ legendaries som noen av de bedre deckene krever, og å samle opp nok dust til å crafte dem selv når de koster 1600 stykk så... Arena derimot, der stiller alle likt uavhengig av om du er fattig eller rik. Det eneste som skiller der er flaks og dyktighet Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Eller spille ganske mye og ha litt flaks. Uansett går det fint an å spille competitive uten å ha synket cash i spillet, mao ikke P2W vel? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Eller spille ganske mye og ha litt flaks. Uansett går det fint an å spille competitive uten å ha synket cash i spillet, mao ikke P2W vel? Hvis det eneste man oppnådde ved å bruke penger var fancy hatter på kortene eller gullfarge så ville jeg vært enig i at det ikke er P2W. Slik som det er her med at du kan kjøpe deg så mange kort du vil umiddelbart med ordentlig cash så vil jeg påstå at det har elementer av P2W fordi du skaffer deg en stor fordel ift de som spiller seg opp i ukesvis for å nå samme nivå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Føler vi har forskjellige tolkninger av hva p2w betyr. For meg er p2w du ikke kan spille med fornuftig progresjon uten å måtte bruke penger. Er det raskere å bruke penger? Såklart. Men det er helt greit å ikke gjøre det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå