Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Ja, det har jeg. Men rakk aldri å deale damagen til heroen hans før han concedet. :p

Han trodde han var relativt trygg med 20+ hp. Alt jeg hadde var en Oasis Snapjaw (2/7) i spill etter at han hadde clearet en 4/3 og en 6/5 og hadde ingen creatures igjen.

Så spiller jeg Power Word: Shield, trekker en Divine Spirit #2, caster dem begge etterfulgt av Inner Fire.

Instant concede når Inner Fire kom i spill. Ikke så rart, for akkurat da var min Oasis Snapjaw 36/36 og klar til å angripe. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte noen tullegames for noen dager siden med en kompis. Fikk en skikkelig wombocombo.
Jeg var pala og måtte dobbel blessing of kings på en 1/1 hero power minion for å ta ut hans 5/8 så jeg kunne overleve en ekstra runde. Han brukte sine minions på å ta meg ned til 2hp istedet for å ta min nå 9/4 minion. Jeg satt med 2 av den som dobler attack, så da hjalp det ikke at han hadde dominert hele gamet og fortsatt satt med 30hp :p
36/4 silver hand recruit ftw!

Jeg legger deg til mysticon, heter MythiC på battlenet å

Imponerende å ikke gå minus i gold på arena, har 4, 5, 6 og 9 seirer (6 seire i snitt) på mine siste 4 arena runs, og selv det har gitt 215g i minus..

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Vel, tidligere gikk jeg på bare tap av gold. Men så begynte jeg å veksle litt mellom Play hvor jeg gjorde dailies og levelet heroene litt og Arena.

Og i de 3 siste arenaen har jeg 9-0, 7-3 og 7-3. De to siste runsa forventet jeg ikke mye, for jeg hadde ufattelig dårlig draft picks å velge mellom og nesten bare dårlig class cards.

Jeg mener, en Mage deck uten en eneste Fireball, Flamestrike, Frostbolt eller Polymorph? Oser ikke akkurat 9 wins av noe sånt. :p

Er vel på 7 seire i Arena at du går i null tror jeg. Har faktisk fått 150+g på begge mine 7 seire.

Men det er morsomt. Har ikke kjøpt noen packs, nøyer meg med de jeg får gjennom Arena, så får jeg heller betale for Arena om jeg ikke har fått nok gull gjennom dailies og litt Play. :p

Lenke til kommentar

En populær hunter deck for tiden det, man bare håper å overleve lenge nok til at man får minst 1 unleash the hounds, og så mange som mulig av timber wolf, young dragonhawk, dire wolf alpha og lignende kort på hånda.

Prøvde den noen kamper selv, ble mange enkle seiere, men jeg syns det bare ble ren coinflip om jeg trakk unleash the hounds i tide eller ikke, absolutt ikke en deck for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er vel på 7 seire i Arena at du går i null tror jeg. Har faktisk fått 150+g på begge mine 7 seire.

Med tanke på at expert card pack er verdt 100 gull går du i null langt før 7 seire. På 7 seire så får du card packen gratis er vel mer riktig å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ikke enig kron. Du går vel ut ifra at dust ikke er verdt noe, men det er jeg ikke enig i med mindre du spiller kun arena og ikke har noen planer om å spille noe annet.

Ikke enig i hva? Tror du må ha misforstått noe her, for jeg skjønner ikke bæret av innlegget ditt.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Problemet med hunter-decks er at det stort sett er en vei å bygge de. Mange av klassekortene (kill command, buzzard, leokk, release the hounds etc.) er kun effektive om man har beasts, så for hunter er det eneste som gir mening å velge en stor andel beasts.

I tillegg pleier beasts stort sett å ha mer damage enn health (som oftest) og da blir det beast-basert wombo deck med buzzard/unleash the hounds og lignende som er omtrent den eneste veien å gå.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...