Hansoen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Classic cards får man ikke gratis. Basic cards får man gratis, men classic og basic er 2 forskjellige sets. Det er vel Classic en får fra Tavern Brawls? De endrer nok på den ene pakka hvis dette går igjennom. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Spilte 15 ranked-kamper i går, møtte aggro 1 gang. Litt kjipt når det er den beste matchupen din. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Classic cards får man ikke gratis. Basic cards får man gratis, men classic og basic er 2 forskjellige sets. Det er vel Classic en får fra Tavern Brawls? De endrer nok på den ene pakka hvis dette går igjennom. Viss en får sesongens pakke så kan det være en god løsning Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Uansett en god løsning for Ranked. Tviler på at Blizzard tenker mye på de få som kun Brawler Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Tenker på nye spillere jeg da, og da er Tavern Brawl en bra måte å få en gratis pakke Synes de kunne vært mer generøs med pakkene sine, siden de nå har fått konkurranse fra andre kortspill Hører de skryter av Shadowverse og sier det er mye bedre enn HS og at en får kort slengt etter en når en spiller Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Færre Legendaries og andre kort som må skaffes er positivt for nye spillere. Classic er tross alt det største settet som er. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Noen formeninger om mår neste utvidelse/adventure vil komme? Lurer på om jeg skal bruke opp alt gull på gjeldende pakker, eller om jeg allerede bør begynne å spare til neste.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Spilte 15 ranked-kamper i går, møtte aggro 1 gang. Litt kjipt når det er den beste matchupen din. Eg er heilt motsatt. 7/10 er aggro. Og eg veit at om eg går antiaggro, så møter eg kun control. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Spilte 15 ranked-kamper i går, møtte aggro 1 gang. Litt kjipt når det er den beste matchupen din.Eg er heilt motsatt. 7/10 er aggro. Og eg veit at om eg går antiaggro, så møter eg kun control. Er visst sånn det blir. Møtte utrolig mange dragon priests og reno mages. Mage var 50/50 matchup, men priest var like kjipt hver gang. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Noen formeninger om mår neste utvidelse/adventure vil komme? Lurer på om jeg skal bruke opp alt gull på gjeldende pakker, eller om jeg allerede bør begynne å spare til neste.. Tja, kanskje i april eller der omkring? Hvis det ikke er kort du absolutt må ha for øyeblikket, så ville jeg ventet med å kjøpe kortpakker. Blir jo en del kort som roteres ut når neste utvidelse slippes, og da kan det jo fort være at de kortene du har i dag ikke er like bra som i dag. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 HS hadde vært et perfekt spill om man kunne velge matchupen sin, da hadde det vært null stress å vinne ))) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Ukens Brawl er den verste, da den kan gå i en evighet da det ikke går an a Fatigue Ga opp etter 30 minutter med stand-still Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Spillte Reno Priest i går, eller Concede Priest som det virker å være. Møtte et utvalg av Miracle Rogue, Jade Rogue, Face pirate Warrior og Dragon Priest. Vant alle sammen, og alle concedet på +25 HP Festlig deck å spille, og spesielt Raza er utrolig sterk. Gratis heal hver eneste runde på en minion med decent stats! Lenke til kommentar
Patton Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg har også spilt Reno Priest de siste dagene. Spiller en Reno-Dragon Priest, med Auctionmaster Beardo som ekstra win-condition. Et utrolig artig deck. Du bytter litt consistency mot en voldsom reach. Har vunnet mange kamper mot motstandere som føler seg veldig trygge rundt 10-15 liv. Er selvfølgelig veldig god mot aggro deck, og temmelig god mot control. Drakonid Operative er et så urettferdig godt kort, herregud. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ukens Brawl er den verste, da den kan gå i en evighet da det ikke går an a Fatigue Ga opp etter 30 minutter med stand-still Likte den, jeg. Renodragonkazakuspriest er litt OP, men likevel. Gøy. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Ukens Brawl er den verste, da den kan gå i en evighet da det ikke går an a Fatigue Ga opp etter 30 minutter med stand-still Btw, om man ikke har avsluttet spillet innen tur 90 taper begge spillere. Fikk se den nå i mill druid vs control warrior. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Skulle ha fortsatt da, var sikkert på tur 89.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Har funnet ut et større problem med denne Brawlen, Mages 90% spiller Mage og møter du Mage så er det bare å Concede så du sparer mye tid Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Moser dem hardt med Silence-priest.Barnes --> Faceless Behemoth / Eerie Statue, så silence. Silence alt han spiller med Mass Dispel og Silence. Silence når du blir freezed. Typiske freezemage-varianten kan ikke cleare deg, og kan ikke trekke Ice Block hver tur. Ny anbefalt deck:Du samler 1-2 kobolds, emperor, og ca 5 burn spells. Lightning bolts best, deretter Crackle og Frost bolt. Hvis du har flere crackles, gå for 1 kobold, med flest 1 mana burns, gå for 2 kobolds. Spill emperor tur 6. Brenn til døde tur 7. Spilte ut quest for 50 shaman cards uten å bli stoppet av en eneste Ice Block. Fyll turene fram til 6 med Hero Power. Evt feral spirit og maelstrom portal for å stalle hvis du fikk dem i mulligan.Vinner mye med denne. Obs. Golden frost shock, lightning bolt og helst crackle og kobold gir bedre BM. Endret 21. januar 2017 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Har funnet ut et større problem med denne Brawlen, Mages 90% spiller Mage og møter du Mage så er det bare å Concede så du sparer mye tid Har du mange legendaries prøv Astral Reno Druid. Innervate og Astral Communion. Kjør videre på med Reno, Deathwing, Loatheb, osv. For å gjøre livet enda surere for mages ta også med Mayor Noggenfogger. Vanvittig artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå