nicho_meg Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Fiery win-axe + upgrade + 2xDread Corsair + Coin i starthånden. Vant på runde 4. Noen komboer er bare kjipe. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Ukens Tavern Brawl kommer på et dårlig tidspunkt for alle som ikke har råd til å kjøpe 1000 pakker og nye spillere Spilte på Amerikansk først, og tapte 5 av 6 kamper, rett og slett fordi jeg møtte folk med nye kort Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Ukens Tavern Brawl kommer på et dårlig tidspunkt for alle som ikke har råd til å kjøpe 1000 pakker og nye spillere Spilte på Amerikansk først, og tapte 5 av 6 kamper, rett og slett fordi jeg møtte folk med nye kort Spill en gammel deathrattle hunter, trenger ikke nye kort for å vinne. Mad scientist, haunted creeper, undertaker og gjengen gjør jobben godt nok. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Vinner og vinner jeg. Warlock, masse Deathrattle(nesten ingen nye). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Har fått gratis pakken og kommer ikke til å bruke mer tid på Brawl da det er lettere å gjøre questene i ranked (og vinne) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Trodde du bare spilte Brawl? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Trodde du bare spilte Brawl? Ukens Brawl er jo Ranked 1 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 Trodde du bare spilte Brawl? Ukens Brawl er jo Ranked What? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Fullførte quest for å spille 30 hunter cards i brawl med utelukkende Explorer's hat. Litt ekstra morsomt når motstanderen tydeligvis har forberedt seg på hard kamp med en ganske optimal deck. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Nye questene er det jo bare å spille wild, lag random taunt deck feks, spill til man kun får ett kort av gangen, concede og start over. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg vinner i standard med de nye questene, rundt rank 20 Bare lager en deck med det questene krever, mange av de så dårlige at det er bare helt utrolig at jeg klarer å vinne Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg likte faktisk denne brawlen og har spilt den en del (delvis pga brawl quest though). Spilte med shaman da den har en del kule synergier med ancestral spirit og reincarnate. Win raten var ikke særlig bra, men gøy likevel. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Foretrekker Brawls hvor jeg slipper å lage deck av mine "ubrukelige" kort Spilte C'thun priest med samme decket hele forrige runde/expansion Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Trodde du bare spilte Brawl?Ukens Brawl er jo Ranked What? Han mener at ukens brawl er skillbassert, ikke RNG som det vanligvis er 2 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 12-0 paladin arena! Hjalp greit at ikke et eneste deck jeg spillte mot hadde AOE, og alle forsøk på større minions ble møtt med "not in my house!" Forøvrig, getaway kodo, grimestreet outfitter og brewmaster gir en utrolig grådig kombo! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2016 Del Skrevet 14. desember 2016 Fin brawl denne uken. Men hvorfor de fortsatt gir ut classic-pakker skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Blir Classic kortene byttet ut i Standard? Viss ikke så er det derfor (og at de ikke taper noe på å gi de gratis) Forsåvidt grei, men den dialogen kunne de spart seg for Vært borti 3 klasser, Dragon Priest, Buff Palli og Jade Druid (Spilt 6 ganger totalt på 3 servere) Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Spilt 5 brawls, 4 som paladin... Blitt grisebanket av lotus druid hver gang, bortsett fra en gang mot priest.. Ikke fan så langt.Og jeg som har druid quest og all ting. 6. brawl: priest igjen, men denne gangen er mot paladin. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 Paladin er nok den svakeste, uten at jeg har spilt den selv, men jeg tapte heller aldri mot palli Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. desember 2016 Del Skrevet 15. desember 2016 2 som priestvspala. Vant 1 klart, tapte 1 klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå