Duffy85 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Iexplorer.exe låser og vil ikke svare hver gang jeg skriver en internett adr. uten http:// først. Hadde W2K før, formaterte og la inn XP og samme problemet på begge os'ene. Noen som har vært borti detta? Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har samme problem Men fant ingen annen løsning enn å bruke alternative browsere... (Se:Opera) Dette problemet oppsto forresten etter en massiv oppdatering på windowsupdate.com Så hvis noen vet hvorfor det skjer er vi TO som blir takknemlige..... Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kan det være noe med security levelene deres? Lenke til kommentar
KjellElvis Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Øhhh, nei. Har prøvd ALT! Både lavt nivå, høyt nivå, med brannmur, uten brannmur, alltid det samme. Men noen dager kan det faktisk være bra. Spøker for en reinstallering.... Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Reinstall hjalp lite hos meg...formaterte og bytta til og med OS å like ille. Begynner å bli lei M$ Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 prøv å bytt harddisk da, se hva som skjer. Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Harddisk...hmmm. Har mine tvil på at den er skyld i problemet men....er så mye jobb og Får prøver når jeg får meg en HD til. Er ikke plass på den andre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå