Chrstan Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har nettopp startet opp min nye Toshiba Qosmio, og får ikke åpnet cd-romen i det hele tatt. Har prøvd binderstrikset, og det funker til en viss grad (kommer ut ca. 1 cm.) , har også prøvd å gå inn på Min Datamaskin, og venstreklikke -> løs ut. Får da opp en beskjed om at det er ett problem med utløsing. Har ikke lyst å sende tilbake PC'n når jeg bokstavelig talt NETTOPP har fått den. Er det noe mer jeg kan gjøre, eller må den ordnes av noen som vet hva de gjør? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hva skjer om du prøver å dra den ut med makt? Stopper det helt opp eller? Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Yes, får den ca. 1 cm ut før det blir stopp. Om jeg tar i av all makt får jeg den nok ut, men ser ikke for meg at det er veldig lurt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Bruk en binders eller nål og stikk inn i det lille hullet ved siden av eject-knappen. Det skal gjøre susen. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 ^ Har prøvd det, og det funket ikke, som jeg sa. Virker vel egentlig som om det er en mekanisk feil. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Bør nok sendes tilbake ja.. Eventuelt kan du skru den ut og ta en titt, er ikke alltid man bryter garantien ved å skru ut dvd-rom. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Det er selvfølgelig en mulighet,skal prøve det imorgen. Litt surt å kjøpe gamer-pc, og ikke ha mulighet til å installere spil. Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Tok motet til meg og prøvde å åpne den med makt, og det gikk faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd. Litt "jiggling" og så er den løs. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ble problemet løst etter å ha fått den ut en gang, eller må du ta i hver gang?Alternativt kan du jo kjøpe en ny brenner til den??Vil ikke tro det koster all verdens nå for tida Front plata kan som regel tas av og byttes, så dem skal se helt like ut Selv har jeg tatt ut dvd-brenner på min pc, og satt inn en optical drive bay s-ata adapter, så jeg jeg kjører en SSD disk primært, og en 500gb snurre disk der hvor dvd-brenner satt Flyttet over fronten fra dvd-brenner til adapteret, så utenpå ser det ut som om det fremdeles sitter en dvd-brenner der, men skjer jo fint lite om man trykker på utløserknappen Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Må dra den ut hver gang. Er egentlig ikke en frontplate heller,http://cosmone.com/sites/default/files/images/tech_news_refreshing_new_gear_toshiba_0_qosmio_x70.jpg, slik som på stasjonære. Slår meg til ro med situasjonen. Takk for innspill. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Bare bruk en skrutrekker og brekk opp hele greia. Det er jo en Toshiba så problemet sier vell seg selv her. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 De fleste produsenter har en DOA-tid på 7-14 dager. Snakk med de der du kjøpte den, ikke umulig at du får ny på stedet. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Den er nok bare klipsa eller skrudd på det dekslet der også Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Åja, pc en er ny. Da er det nok noe greier på siden (kanskje en liten skrue) du skla skru ut tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå