warioman Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hei Har fått en sprekk i høyre lykteglass samt blinklysglass på min mercedes c220 1993 modell og må dermed bytte lykta ut. Har sjekket litt på originale mercedes lykter men de er virkelig svindyr.Har sett på nettstedet frontlykter.no som selger uoriginale lykter til min type mercedes med linselykter og klarglass. Syntes disse så råe ut og har tenkt å kjøpe et par av disse. Er det noen her som har hatt slike lykter eller har kjøpt slike fra frontlykter.no som kunne fortelle meg om disse var bra? Eller har generelt kunnskap på området?Takker for svar Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har du sjekket hos høggern? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Har du sjekket hos høggern? Begge lykten vil komme på rett under 2500kr med frakt, og det er det samme som de lyktene på frontlykter koster ny Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Bare sjekk at de er tuv godkjent slik at du ikke kjører med ulovlige lys. Kan også være en god idè å få lyktene justert skikkelig. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Dette er slikt som jeg ville handlet i Tyskland. Komplett blinklys 12 euro, lykteglass med pakning 22 Euro. Pluss frakt. Lenke til kommentar
Pr1ncess Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Hei Har fått en sprekk i høyre lykteglass samt blinklysglass på min mercedes c220 1993 modell og må dermed bytte lykta ut. Har sjekket litt på originale mercedes lykter men de er virkelig svindyr. Har sett på nettstedet frontlykter.no som selger uoriginale lykter til min type mercedes med linselykter og klarglass. Syntes disse så råe ut og har tenkt å kjøpe et par av disse. Er det noen her som har hatt slike lykter eller har kjøpt slike fra frontlykter.no som kunne fortelle meg om disse var bra? Eller har generelt kunnskap på området? Takker for svar Jeg har klarglass lyktene fra frontlykter.no , og de er kjempefine! Får ofte komplimanger av dem. Og lysene fungerer mye bedre spørr du meg. Ser mer. Her er noen bilder av min kjære prinsesse http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/577/m6ne.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/15/4vdl.jpg Endret 29. januar 2014 av Sillicious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå