russebil2014 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hei. vi skal lakkere vår russebil. har noen et godt tips til hvordan vi kan lakkere den billig og slik at det ser delvis bra ut? På forhånd takk! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Drit i det, mange russ før dere har gått på samme smellen og skal ha den fetest og råeste russebilen og ender opp med aldri og bli ferdig. Det er MYE jobb og pusse ned, og om standarden på russebilene er lik som den var når jeg var russ så kan du regne med å måtte sveise en hel del. Mitt tips er å finne fram rulla og noe grei rød maling og sette i gang. 3 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg ville sett på plastidip, koster mer enn maling. Men får et bedre resultat uten alt forarbeidet lakkering koster. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Biltema spraylakk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Altmuligpolakken på jobben min malte nettopp en av arbeidsbilene...ehm...vrakene våre med rulle, og resultatet ble faktisk meget bra. Det blir jo selvfølgelig ikke noe blank metallic overflate, men en skal gå temmelig nært for å se at det er brukt rulle. Det som tok tid var imidlertid pussingen og rustsveisingen som måtte til før malingen kunne påføres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå