Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før sinte SVere inntar kommentarfeltene?

Anbefalte innlegg

Fast innslag hos alle kommentarfelt har vært sinte gubber som legger skyld på den rødgrønne regjeringen for alt mulig rart. Slik har det vært i flere år allerede, men nå er jo ikke Jens & co til å skylde på så mye lengre.

Vil FrP-sympatørene fortsette å ha kommentarfeltene i sin hule hånd, eller vil det gradvis forandre seg? Hva tror dere, vil det ta uker, måneder eller år før det skjer, eller har prosessen allerede startet med "morna Jens"? :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sinte kommentarfeltbrukere hadde vi før den rødgrønne regjeringen også - og du stiller et godt spørsmål. Slik jeg erindrer det var disse brukerne langt rødere. Den klassiske Israel-Palestina-debatten var svært tung på Palestina-siden. Holder en knapp på at disse kommer tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Der er da mye rart på dette forumet også. Det er ikke vanskelig å finne lignende:

Landet kommer til å gå til helvette vist vi lar innvandrings elskende sosialister/komunister som deg fortsette og styre , dere vrir dere unna alt som heter sunn fornuft og dere hater deres eget folk og kultur.
Eneste grunnen jeg kan se for meg at AP og resten av stalin regimet ønsker innvandring er og sikkre seg stemmer før et valg.

Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630&p=18110159

Selv har jeg blitt kalt Stalin / stalinist av minst tre personer her inne. Jeg anser meg selv som liberal sosialdemokrat.

Lenke til kommentar

Det kommer nok til å fortsette i retningen:

"Nå kan heldigvis den blå regjeringen stanse slikt som dette her, men det er synd at de ikke har hatt tid til å ordne dette etter den kommunistiske regjeringen som var før!"

"Herre min hatt så elendig stand landet er i etter 8 år med stalinistisk styre!"

---

Og så, dersom det blir regjeringsskifte etter 4 år:

"Det var synd at den kongeblå regjeringen ikke fikk tid til å rydde opp alt dette!"

"Den nye blodrøde regjeringen sauser det til ALLEREDE?"

---

Dersom, mot all formodning, Høyre, Venstre og KRF holder ut i 7 år med FRP:

"Nå må Venstre og KRF og Høyre slutte å støtte stalinistene bare for å sabotere for FRP!"

"Landet er ENDA ikke kommet over regjeringen som forårsaket global økonomisk krise i 2009!"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Personlig synes jeg det trist at Sv's Inga Marte Thorkildsen er borte fra politikken. Jeg har en intuisjon om at hun gjorde en god jobb som barne-, likestillings- og inkluderingsminister. Jeg er spent på hvem som overtar hennes jobb. Jeg tror Sv hadde gjort det bedre med henne som partileder. Halvorsen og Thorkildsen hadde det tilfelles at de kunne smile og le. Lysbakken virker noen ganger altfor alvorlig og han er fjernt fra Finn Gustavsens "slåbrok Sv".

Lenke til kommentar

Blir sikkert mer av "uhu, hvorfor får jeg ikke mer lønn, fuck Thon" eller "Siv Jensen sa 'morna Jens', dette bør hun fengsles for, tenk å si noe sånt!" eller "JernErna spiser pensjonen min, øk skattene!" etc. Man ser jo allerede hvor sure og avsporende de på venstresiden er, når kjolen til Jensen er det som dominerer media. Det er helt klart at enkelte er redd for statsstøtten sin, det går jo ikke an å lage nyheter uten å få penger fra staten.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Hva bryr jeg meg? Hvordan går det forresten med studiene? Du har ikke vurdert å ta retorikk som fordypningsfag?

Studiene går særdeles bra. Retorikk det treng eg ikkje å fordjupe meg i, fordi eg har kun fokus på logos. Kunne kanskje trengd det men ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg tenkte å tilføye logikk. Så langt har du ikke imponert meg med kritisk logisk tenkning.

Det er fordi den som ikkje evner å tenke fornuftig vil heller aldri kjenne det igjen.

Lenke til kommentar

De fleste dumme og sinte tapere pleier å holde seg rundt FRP, om ikke enda litt lenger til høyre, så jeg tviler på at vi vil få noe tilsvarende skred fra venstresiden.

Utfra det innlegget der, lurer jeg på hvem som er sint.. :ph34r:

Endret av FiveInline
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fast innslag hos alle kommentarfelt har vært sinte gubber som legger skyld på den rødgrønne regjeringen for alt mulig rart. Slik har det vært i flere år allerede, men nå er jo ikke Jens & co til å skylde på så mye lengre.

Man ble vel ikke kvitt regjeringen ved dette valget, man bare endret regjeringens medlemmer.

At den nye regjeringen kommer til å gjøre like mye galt som den forrige er ingen tvil om.

At folk fortsatt vil klage på all den galskapen regjeringen står for, samt at regjeringen vil prøve å velte skylden for alt som går galt på andre er det vel heller ingen tvil om.

New faces, same shit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...