fenris1979 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 har ett plagsomt problem med mitt logitech cordless optical keyboard og mus hvis eg laster ned logitech sine drivere og programvare så slutter hele dritten keyboardet virker ikke og musa står helt stille på skjermen. eg har testa uts på en annen maskin og der virker det + at det virker på win me som er på dual boot på den maskinen som dette uts vanligvis brukes på. finnes det et annet alternativ til logitech sine drivere ??? eg kjører win xp pro Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 JA! La windows instalere sine egne drivere.... jeg har ivertfall dårlig erfaring med logitech sine, sånn som f- tastene ikke virker slik de skal i spill, musa er unøyaktig osv. Bruker windows sine nå... ypperlig:) Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 ja kan klare meg uten f-tastene men eg er litt avhengig av den tommel knappen på musa hvordan kan eg få den til å virke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå