Gå til innhold

Meningsmåling!  

45 stemmer

1. 1. Hva syntes du om videoen?

• Herlig! Elsker den.
      21
    • Middelmådig. Mangler noe.
      14
    • Grusomt.
      10
  2. 2. Syntes du den fortjener oppmerksomheten den får?

• Ja! Den bør bli like stor som Gangnam Style.
      21
    • Nei absolutt ikke.
      24

Anbefalte innlegg

Beklager om det nå begynner å bli alt for mange tråder om The Fox, men jeg prøver da å lage en som er litt mer diskutabel enn "Jeg liker ikke videoen".

Om du ikke har hørt om The Fox, så er det en sang laget av Ylvis - og musikkvideoen har i skrivende stund fått nesten 21 millioner visninger på en uke.

Videoen:

Helst delta i avstemningen! Ønsker å ha en liten meningsmåling :)

The Fox har mest sannsynlig blitt så populær den har blitt fordi den er ganske unormal, den er humoristisk, og musikkvideoen er såpass profesjonelt gjort.

I tillegg har det vært et PR-team i bakkant.

Diskutér gjerne deres meninger om videoen, men prøv å holde spydige og usaklige kommentarer som "Herregud så barnslig" for dere selv. Dette er ment for å være en diskusjonstråd, ikke en klagemur.

Tchoffo-tchoffo-tchoffo-tchoffo-tchoff!

-Caster

Edits: Embedet YouTube video.

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne sangen er veldig bra laget for å være humor. Jeg kan ikke skjønne folk som ikke liker denne, mer fengende og gøyal sang skal du lete lenge etter.

Sammen med Starlight har de laget en god sang!

Vel, folk har forskjellig smak. Så enkelt er det. :)

Bryr meg egentlig svært lite, men fint at de får mange views. Kan tenke meg det er rimelig gøy for dem å se at det de lager slår ann.

Lenke til kommentar

Denne sangen er veldig bra laget for å være humor. Jeg kan ikke skjønne folk som ikke liker denne, mer fengende og gøyal sang skal du lete lenge etter.

Sammen med Starlight har de laget en god sang!

Det er rett og slett fordi at den er så jæla uoriginal. Når man som eg har levd noen år etter tenårene, så har man hørt slikt mange mange ganger.

Ellers har eg stor sans for mye av det Ylvisbrødrene har gjort, men dette synest eg blir for platt.

Videoen har blitt sett av 4 ganger Norges befolkning. Det er jævlig bra gjort for det to tullinger gjorde for moro skyld.

Eg unner de all mulig suksess, men eg liker ikkje "sangen" for det :)

Lenke til kommentar

Jeg liker den og resten av det de gjør. :)

Jeg syns det nesten er mer morsomt at noen folk tar den seriøst og ikke skjønner at dette er en parodi på den typen moderne musikk. ^^

Da jeg hørte/så den første gang, var det som om jeg hadde hørt den 100 ganger før. :p Det var vel også noe av poenget.

Brødrene Ylvisåker er etter min mening to eksepsjonelt talentfulle og kreative komikere.

Lenke til kommentar

Syntes sangen er gøyal. Den er kanskje ikke så uoriginal, men den er kul nok ;) Det mest gøyale er all den oppmerksomheten den har fått.

Forresten så fikk denne tråden overraskende god respons og overraskende mange stemmer. Flertallet syntes den er utrolig god/middelmådig, svært få som syntes den er grusom.

Det er utrolig jevnt om den bør bli like god som Gangnam style.

Lenke til kommentar

Denne sangen er jo ment som en parodi av dagens klisjeer i catchy popmusikk i denne sjangeren. Den type som generer millioner av views på YouTube og blir store dansefenomener.

I løpet av 10 dager hadde "Gangnam Style" 10 millioner views. I løpet av 10 dager har "The Fox" fått 23 millioner. Så det humoristiske i denne situasjonen er at den nå ender opp med å bli det den parodierer, et YouTube-fenomen i samme kaliber som "Party Rock Anthem" og "Gangnam Style".

Om dette fører til mer eksponering for disse gutta og flere av arbeidet deres, så gir jeg dette to tomler opp.

Endret av Choekaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...