mopedderbi123 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 jeg har en drbi xtreme 2011 modell svanen er ganske rusta så vurderer å lakkere den om. er dette en langtidskrevende jobb og koster det mye penger? lakkerer med svart varmelakk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det originalt anlegg? Er veldig normalt med litt rust på svanen, så lenge den er utenpå og ikke ødeleggende. Overflaterust altså. Lenke til kommentar
mopedderbi123 Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 orginalt anlegg ja! men ser så mye finere ut med ny lakert Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Så klart penere, men er vanskelig å unngå. Legg i hvert fall på klarlakk før du lakkerer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Klarlakk på en eksospotte??? Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg ville lakket den før rusten spiser seg innover og ødelegger potten. Tar litt tid å pusse den og lakke, men er definitivt verd det. Jeg har veldig god erfaring med Jøtul ovnslakk. Disse selges på f.eks bensinstasjoner og er i min erfaring mye bedre enn disse varmelakkene som selges på f.eks Biltema. Disse er beregnet for høye temperaturer over lang tid og må pensles på potten når du har pusset den. Anbefaler å bruke grovrens når du skal pusse ned potten, disse kan du kjøpe på BIltema og montere på en drill for å gjøre det fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå