TheElephant1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg ønsker å spise flere proteiner. Noen som kan hjelpe meg med å konme med tips til hva jeg kan spise? Jeg vil helst ha sunne matvarer med lavt kaloriinnhold... Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Egg=omelett, havregrøt, melk,tunfisk, kylling, cottage cheese Lenke til kommentar
Alex_Tc Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg ønsker å spise flere proteiner. Noen som kan hjelpe meg med å konme med tips til hva jeg kan spise? Jeg vil helst ha sunne matvarer med lavt kaloriinnhold... Kokt kylling bryst. Kokt svine kam (fjern fett laget, kjøttet er magert). Karbonadedeig kokt i tomat saus + bønner. Sammen med brokkoli og lett yoghurt er bra måltid. Omelett av 3 egg. Kast 2 eggeplommer. +tomatbønner. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Kokt kylling bryst. Kokt svine kam (fjern fett laget, kjøttet er magert). Karbonadedeig kokt i tomat saus + bønner. Sammen med brokkoli og lett yoghurt er bra måltid. Omelett av 3 egg. Kast 2 eggeplommer. +tomatbønner. Ikke kast eggeplommen.. jævlig unødvendig, er jo i plommen det er mest næring. Endret 27. september 2013 av AppelsinMakrell Lenke til kommentar
Alex_Tc Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ikke kast eggeplommen.. jævlig unødvendig, er jo i plommen det er mest næring. Er den så uerstattelig? Omega 3 får vi nok fra tran eller fisk. Mannen ønsker mindre kalorier. Og det er slik du får mindre kalorier og mer proteiner. Det er en balanse. Man kan ikke spise alt som er sunt, da blir man fort overvektig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå