Duplo Skrevet 29. september 2003 Rapporter Del Skrevet 29. september 2003 Noen som har peil på hvorfor skjermen min blir svart i et sekund for så å bli normal igjen... skjer en gang imellom.. satans irriterende.. Har en Panasonic PF70 skjerm og et MX440 kort, på et MSI KT6 FIS2R kort Bruker 45.23 driverne fra nvidia.com og problemet begynte for et par dager sia.. har ikke oppdatert eller installert noe den siste uka Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 vet ikke hva det er men eg har samme greia på den bærbar fushitsu siemens amilo d maskinen Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 Hadde samme problemet med min Eizo 21". Jeg hadde den på samme krets som en panelovn. Satte den på en annen krets og har ikke merket noe mer til det. Tror det skjedde når ovnen skrudde seg av eller på. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 30. september 2003 Rapporter Del Skrevet 30. september 2003 Har det samme problemet på en Hansol 900p skjermen.. Og en kamerat av meg får alltid støt hvis han kommer borti kabinettet skjermen er tilkoblet til... Snodig. Har flere pc'er på samme krets og merker ingenting på de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå