Duplo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg tok ut min "gamle" 60 GB WD harddisk for å sette den inn i en server jeg trøkker sammen.. Men da jeg starta Pcen igjen var CDRommen borte fra BIOS. Da jeg kom inn i Win2000 så installerte den noen drivere eller no på en eller annen 'ide kanal. Etter å ha satt inn HDDen og fjerna/re-installert driverne til kanalene vil den fortsatt ikke finne enhetene i BIOS eller windows.. Bios sier "Not Installed" på kanal 1 master og slave.. Noen som har opplevd det samee eller har no tips? Specs 2x80 GB WD 1x60 GB WD MSI KT6 Fis2r XP 1800+ sur LG 12x8x32 cdrom Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Gå over jumperene på HDD og sjekk at master/slave er stilt inn riktig. Det er ofte det som er feilen... Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Hadde gjort det.. Men etter å ha døtta HDD inn og ut en 7-8 ganger virka det :-? Nå funker det ihvertfall uten den HDD som skulle ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg