CasterAnd Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er rimelig pissed på Windows 8 nå, og håper noen kan hjelpe meg. Av og til får jeg melding fra Windows om at pcen restarter om 15 minutter, og at jeg bør bruke litt tid på å lagre innstillinger og filer. Og det hender ALLTID på det dårligste tidspunktet. Jeg har ingen mulighet til å avbryte restartingen, og det er møkka irriterende. Har hatt flere venner og familie som har fått dette f.eks mens de har hatt en presentasjon, og det trekker fort på karakterer når man må bruke en halvtime ekstra fordi Windows skal være så kranglete. Help please? Jeg har søkt rundt, har ikke Windows Professional så alternativet mitt var Regedit, men jeg kunne ikke finne HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU. Jeg kom meg hen til Windows-mappen, men der stoppet det. Ingen WindowsUpdate mappe å finne noe sted. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det fikser du lett ved å slå av automatiske oppdateringer i kontrollpanelet. Velg f.eks at oppdateringene skal lastes ned automatisk, men at du velger når de skal installeres. Da får du beskjed om når det ligger oppdateringer klare, og du installerer og restarter pcen når det passer for deg. Bedre blir det nesten ikke Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Aldri opplevd at W8 skrur seg av automatisk, W7 derimot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå