Joar96 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Har ikke gjort det enda, men når jeg komme hjem så skal jeg støvsuge PC-en min. Broren min vet litt om PC-er så han hjalp meg litt med det dere sa i går, så jeg får spørre han om han kan hjelpe å skru opp pc-en min Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er vel litt delte meninger med å støvsuge pcen. Men om de selger vel en boks med trykkluft for drøye 50-60kr på Biltema/Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Etter at Jeg hadde støvsugt Pc-en så lagget jeg mye meg. temperaturen var lav tror jeg, vis 50-60 er normalt. Men det jeg ikke sjønner er at etter jeg støvsuget pc-en så lagget jeg noe så inne hapen mye. og jeg har alt på lav. er det en god forklaring å det? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er vel litt delte meninger med å støvsuge pcen. Men om de selger vel en boks med trykkluft for drøye 50-60kr på Biltema/Clas Ohlson. Man bør jo aldri støvsuge pcen. statiskelektrisitet kan ødelegge pcen. Man bør også være forsiktig med luft på boks. Blåser du viften feil vei vil den virke som en dynamo å sende strøm feil vei. Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Vil det hjelpe å åpne dataen og og renske den skikkelig og vordan fjerner jeg kjøle pasta og setter på ny? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvor gammel er egentlig pcen din? Lenke til kommentar
MillZ Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Skrev tidligere hvordan du får åpnet PCen. Hvordan PC har du? Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har en HP Pavilion dv 6. jeg oppdaterte Sjerm kortet mitt. men gamen min fryser fortsatt. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du har ikke tilfeldigvis lastet ned en mindre lovlig utgave av spillet? Dårlige "cracks" for å få piratversjoner til å fungere kan få maskinen til å fryse. Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Nei broren min kjøpte spill til meg til bursdagen min. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har du prøvd å forandre grafikkinnstillingene? Til low og se om det er noe forskjell på varmen? Hva spiller du egentlig på, low-medium-high(ultra) mtp grafikkinnstillingen. Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 (endret) jeg spilte på high men då crashet jeg. Så tok jeg på medium og crashet. Derreter tog jeg på Low og crasher fortsatt. men jeg lagger ikke når jeg spiller. d er bare plutselig når jeg spiller. har mellom 2-10 min Endret 14. september 2013 av Joar96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå