V. Haugen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Phonebloks-mobilen skal du kunne bygge på samme vis som en stasjonær PC.Dette er nerdenes drømmemobil 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2013 Håper virkelig at dette blir virkellighet! 12 Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kul ide, men vinner neppe noen designpris. Lenke til kommentar
Larsen.J Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kul ide, men vinner neppe noen designpris. Regner med at det skal være valgfrie deksler som kan dekke innmaten og skjermen+fysiske knappene kan jo byttes ut. Får bare krysse fingrene at det blir en realitet. 6 Lenke til kommentar
nle Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Normalt sett er jo en mobil satt sammen slik at hver del bruker minimalt med plass, noe som ikke vil fungere med en modulbasert mobil på denne måten. Den må jo bli mye mer tykkere enn dagens mobiler. Jeg er skeptisk. Ubuntu Edge var mye mer lovende, men fikk dessverre ikke nok funding på Indiegogo – til tross for flere rekorder. 2 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Om de lager denne blir det min neste mobil. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Den kommer til å bli svær om den skal bli virkelig. 1 Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kul ide, men vinner neppe noen designpris. Eller det er akkurat det den gjør. 3 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Beste ideen til telefoner jeg har noensinne sett. Utrolig spennende! Dette er fremtiden! 3 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Den vil nok være litt klumpete i forhold til "vanlige" telefoner, men konseptet virker likevel svært spennende! Lenke til kommentar
kennythesecond Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kul ide, men vinner neppe noen designpris. digger designet på den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kul video, kul design, elendig idé på mange plan. Garantert laget av en eller annen design-hippiesmutch uten noen form for ingeniørbakgrunn. Kommer ikke til å funke. http://www.reddit.com/r/videos/comments/1m4c4u/the_coolest_idea_for_a_smartphone/cc5nwhu 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Håpar dette kjem og at det vil fungere. Dessverre så trur eg nok at telefonen blir lite kompakt på grunn av at klossane tek mykje plass. Viss det skal vere noko vitsen med oppgraderingar så håpar eg at det blir ein standard som varer i mange år framover. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Neitakk. Dårlig idé. Elendig plassutnyttelse. Vi skal ikke lage en fancy video på youtube om hvor kult det hadde vært med ultrabooker som bruker standard ATX/ITX hk? 2 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kommer aldri til å fungere, for stor,. Sikkert mekket i hop av en designer uten tanke på masnkinvaren og hva som kreves av den og dens tilkoblinger. Muligens det kunne fungert på et nettbrett som har en god del mer plass . 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det største problemet mange peker på ved Android er fragmentering. Som også er mye av grunnen til at mange sverger til iPhone og Mac. SW er laget spesifikt for HW i enheten. Koden i OS trenger ikke ta hensyn til utallige kombinasjoner komponenter og drivere. Dette har sine åpnebare fordeler. En mobil jeg selv kunne satt sammen er en våt drøm, men jeg tror neppe det blir noen realitet med det første. Besides, med så mange forskjellige mobiler på markedet er det noe for de fleste. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) kan bli intreesangt , men er skeptisk. litt meir intreesert hvor "fritt" du er bortsett fra bare bytte delere Endret 13. september 2013 av BonBattery Lenke til kommentar
weak- Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Håper VIRKELIG at denne blir satt i produksjon. Det er noe av mest kreative og fremtidsrettede prosjektet jeg har sett - Hvert fall innenfor mobil! 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Ser ikke helt fordelene veie opp over alle ulempene, som det vil være mange av her. Enkelte ting gjør seg best som kun konsepter og ikke faktiske produkter. Men for all del, morsomt om det hadde sett dagens lys og bevist meg feil. Endret 14. september 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kul ide, men vinner neppe noen designpris. er jo meir i V1.0 stadiet. Berre vent til det kommer videre, om det da slår an, noko som eg virkelig håper. Industrien hadde blitt revolusjonert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg