Jonas Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei Jeg skal lage et voltometer som skrur på 12 leds etter hvor mange volt 1-12. Kan noen hjelpe meg med deler og sånt? og foran alle led'sene skal jeg ha sånn som han her har brukt! Funker det eller går det ikke ann å lage? Ville vært flott om dere ga varenr på elfa... skal bestille alt derfra! Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei. Det du leter etter finner du her: http://casemods.pointofnoreturn.org/voltmon/ Good Luck Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 den der "lyser" opp hvor mange volt som kammer inn der hvor det står 12v på en av de tegnigene? Edit: dette bildet Lenke til kommentar
Novec Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nei, den viser hvor mange volt som er mellom GND og FAN+ til venstre på tegningen. 12V er bare driftsspenning på chipen. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Nei, den viser hvor mange volt som er mellom GND og FAN+ til venstre på tegningen. 12V er bare driftsspenning på chipen. Så signal skal kobles på +ledningen til vifta og jord skal kobles til jord på vifta? eller er det samma hvor jeg kobler jord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå