Cuneax Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nettside mener at den nye «billigtelefonen» fra Apple er et underlig produkt.? iPhone 5C gir bort markedet til Samsung Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hehe, "billig"telefon ja. Hadde faktisk forventet at Apple skulle slippe en billig telefon, men, men, dem veit sikkert hva dem driver med. Lenke til kommentar
oleoleole Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Får man sosial status av å ha Apple-ting? "Se på meg, jeg kan ingenting, Apple gjør alt for meg" Eller har jeg misforstått, og at det hele går på hvor mye penger man kaster bort? 1 Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Hvem bryr seg om søppelet Samsung produsere? I dont. Billig mobilen til Apple heter iPhone 4s og den er fortsatt i salg både i Norge og USA. Endret 12. september 2013 av GCardinal 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvem bryr seg om søppelet Samsung produsere? I dont. Billig mobilen til Apple heter iPhone 4s og den er fortsatt i salg både i Norge og USA. Problemet med den er at den ikke er billig. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvem bryr seg om søppelet Samsung produsere? I dont. Billig mobilen til Apple heter iPhone 4s og den er fortsatt i salg både i Norge og USA. Ganske mange i land med mindre penger enn her. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg