-kga- Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 i følge bibelen var det kvinnen sin feil at synden kom inn i verden, da Eva spiste eple og etterpå frista Adam til det og. burde kvinnene betale for sine synder, de burde varte opp mannen for evig tid? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Dårlig spøk, provokativ post! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 det var litt spøk her ja, men den er vel ikke helt ute på jorde. man må vel straffes for de feila man gjør vel? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Nei nei nei! Man tilgis for sine synder! Be alle damene du kjenner om å gå ned på kne og ta ti Ave Maria. Skjønt, i bibelen står det vel om synd og straff men de fleste tolker det som tilgivelse Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Nei nei nei! Man tilgis for sine synder! Be alle damene du kjenner om å gå ned på kne og ta ti Ave Maria. Skjønt, i bibelen står det vel om synd og straff men de fleste tolker det som tilgivelse ååå, jeg glemte det tilgivelse greine Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Kan gjøre hva som helst, man blir jo tilgitt etterpå... "Father, I have killed 5 Muslims..." "It's OK, I forgive you" "Yeay! Thanks Father!" Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Så lenge du tror på at Gud er Jesu far, Jesus og den Hellige Ånd, så kan du vel gjøre hva honen du vil og likevel komme til Helvete. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 i følge bibelen var det kvinnen sin feil at synden kom inn i verden, da Eva spiste eple og etterpå frista Adam til det og. burde kvinnene betale for sine synder, de burde varte opp mannen for evig tid? At Adam skyldte på Eva og sa "Hun sa jeg skulle gjøre det..." er muligens verre... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 var det ikkje sånn att kvinnene ble straffet med graviditet, mensen og de andre tingene kvinner har! konstant vondt i hodet når kvelden nermer seg og tid for se.x Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kvinner ble straffet med at de skulle ha smerter når de fødet ja. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja, og da vil jeg bare nevne mormonenes tro på at negre er brune på grunn av at i deres forrige liv syndet de en god del. Unnskyld meg, men... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, og da vil jeg bare nevne mormonenes tro på at negre er brune på grunn av at i deres forrige liv syndet de en god del. Mormonerne får følge av 800 millioner hinduer når det gjelder det der. Dessuten er det ikke bevist at det ikke har vært noe "forrige liv".Synes det er like stor grunn til å "rolf'e" av en tro på et samfunn uten penger/likvider. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Mormonerne får følge av 800 millioner hinduer når det gjelder det der. Dessuten er det ikke bevist at det ikke har vært noe "forrige liv".I have a dream that one day on the red hills of Georgia, the sons of former slaves and the sons of former slave owners will be able to sit together at the table of brotherhood. Martin Luther King, Jr. Synes det er like stor grunn til å "rolf'e" av en tro på et samfunn uten penger/likvider.Så du tror heller på at negre er brune pga synd, enn at et kommunistisk samfunn kunne fungert? Da er du mer på tur enn jeg trodde. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Bare for å si det sånn, i Bibelen så står det også at man kommer til himmelen uansett om man tror på gud eller ikke, så det jeg sier: Ikke tro på han og gjør synde om man vil, for til himmelen kommer man uansett! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Bare for å si det sånn, i Bibelen så står det også at man kommer til himmelen uansett om man tror på gud eller ikke...Det tror jeg du må finne frem til meg.Og likesom Moses løftet opp slangen i ørkenen, slik skal også Menneskesønnen løftes opp, for at hver den som tror på ham, skal ha evig liv. For så høyt har Gud elsket verden at han gav sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. Gud sendte ikke sin Sønn til verden for å dømme verden, men for at verden skulle bli frelst ved ham. Den som tror på ham, blir ikke dømt. Den som ikke tror, er allerede dømt, fordi han ikke har trodd på Guds enbårne Sønns navn. Og dette er dommen, at lyset er kommet til verden, og menneskene elsket mørket høyere enn lyset, fordi deres gjerninger var onde. For den som gjør det onde, hater lyset og vil ikke komme til lyset, for at hans gjerninger ikke skal bli avslørt. Men den som følger sannheten, kommer til lyset, for at det skal bli klart at hans gjerninger er gjort i Gud.» Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå