Niklasp Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Futuristisk lego-aktig konsept gir oss håp.Er dette framtidens mobiltelefon? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg liker idéen men tror ikke det blir så bra i praksis. Modularitet må nødvendigvis ta litt mer plass enn spesialtilpasset sammensydd. Skarpe kanter gir dårlig ergonomi. Når det blir på tide å bytte en komponent er det ofte på tide å bytte flere. Da blir kanskje ikke så mye å spare på modularitet som på å kjøpe helt nytt, få ny garanti/reklamasjonstid. Telefonbransjen er veldig avhengig av volum for å få lønnsom produksjon. Jeg tror denne modulære saken vil selge ganske lite og dermed få høy stykkpris sammenlignet med helbygde telefoner. Som sagt, jeg like modularitet, blant annet i PC-verden, men tror ikke det passer helt i denne sammenhengen. 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nja ... Hva skjer hvis den ramler i gulvet? Faller den da fra hverandre som et Lego-byggverk? Blir sammenkoblingene slitt og lealause etter hvert? Pluggene mellom enhetene må nødvendigvis bygge litt, mange mellomplugger betyr mindre plass til komponentene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kult! hadde vært bra å ha en sånn telefon så lenge ikke kantene ble skarpe og at de heller var avrundet eller at man kunne kjøpe noe som gjorde det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg