khaugnes Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 har bygget maskinen min i dag, og alt fungerte "nesten" perfekt. Bare det at jeg kommer meg ikke på ADSL.... Det står at jeg er tilkoblet... Men får spørsmål om "siden er ikke tilgjengelig i frakoblet modus"!!! Bare lurte på om det er noen drivere som må lastes ned før det skal fungere?? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har du Telenor ADSL må du bruke CD'en som følger fra Telenor. Du kan også bruke veiseren for nettverk i Windows XP Pro(vet ikke om det finnes i Home). Eller så kan den andre feilen være at du har en IP-kræsj mellom 2 pc'er. Hvem har du ADSL i fra?. mvh BHM Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har du innstallert chipsett-driverne? Du må gjøre det for at de innebygde nettverkskontrollerne skal fungere. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har du innstallert chipsett-driverne? Du må gjøre det for at de innebygde nettverkskontrollerne skal fungere. Trengte ikke jeg på mitt....... Men noe ligger vel i OS'en fra før også. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Trengte ikke jeg på mitt....... Men noe ligger vel i OS'en fra før også.Funker vel med andre nettverkskortdrivere også. Men drivere må de ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå