Arodem Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Killzone: Shadow Fall satser på utfordringer fremfor erfaringspoeng. Les hele saken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det er jo veldig positivt å prøve noe nytt. Merkelig hvordan man før kunne spille skytespill i tusenvis av timer uten å trenge "gulrot på pinne". 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Høres bra ut! Dette spillet blir en overraskelse for mange tror jeg. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 har blakkops paa nintendo da. men sikkert bra det heraa da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Positivt at det nå også kjører 60fps på online biten Gleder meg faktisk en del til dette spillet her jeg da, håper online delen blir solid! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Merkelig hvordan man før kunne spille skytespill i tusenvis av timer uten å trenge "gulrot på pinne". Det er et veldig godt poeng. Når jeg var yngre spilte jeg Counter-Strike i hundrevis av timer. Men i dag må jeg ha en progresjon der for å kunne gidde å spille ofte. Det er egentlig trist hvordan ting har endret seg. Endret 13. september 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå