HDSoftware Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Folkens. Jeg har et merkelig problem Vi er to bedrifter som deler infrastruktur og er definert i samme domene som vi har kalt S27 som rett og slett er husnummeret på bygningen. Enkelt og greit. Vi har også en Exchange server som hoster både våre epost adresser og naboens adresser. Fortsatt samme domene internt, men eksternt er det to domener som Exchange serveren er satt opp til å respondere på. Nå derimot har vi gått over i skyen til M$ og da starter utfordringene. Nå kan vi sende mail til naboen men naboen greier ikke sende mail til oss. Følgende tiltak er gjort: Vi har deaktivert alle våre egne kontoer i Exchange serveren Vi har på maskinene til naboen gått inn og slettet "huskelisten" som popper opp Exchange adressen til oss og erstattet med en vanlig epost adresse Jeg har verifisert at AD kontrolleren ikke har noe Exchange tab lenger på våre kontoer Alikevel så funker det altså ikke. Noe jeg har glemt? Må jeg fysisk slette brukerene våre i Exchange serveren ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå