fjarle Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Acers nye brettmobil gjør et ekstremt godt førsteinntrykk.Sniktitt: Acer Liquid S2 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Markedet tetter seg voldsomt til nå. Det er mange som greier å lage gode mobiler med specs fra øverste hylle. 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Markedet tetter seg voldsomt til nå. Det er mange som greier å lage gode mobiler med specs fra øverste hylle. Men iPhone har fortsatt ingen reelle konkurrenter. Helt utrolig at de får ha det markedet/segmentet helt for seg selv. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Acer? Nei takk, aldri i verden. 2 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Etter å ha prøvd toppmodell med AMOLED og toppmodell med LCD er det ikke tvil om at sistnevnte aldri mer kan komme over 4 punkter på min terning.Bellduck - please elaborate. Endret 9. januar 2014 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvorfor lanseres fortsatt telefoner med 4.2? Den ser nice ut om du vil ha en diger telefon, men de må da klarte å lansere med neste OSet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Syns det er litt irriterende at nå som jeg har kjøpt HTC One at andre merker skal begynne å "kopiere" Stereo Høytalere. Men ingen vil noengang få beats;) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Men iPhone har fortsatt ingen reelle konkurrenter. Helt utrolig at de får ha det markedet/segmentet helt for seg selv. * 802.11ac * Waterproof * Floating Touch * IR Blaster * Stereo Speaker * 4K Video * Wireless Charging Nope, sorry you cant have it... ^^ Endret 12. september 2013 av Jan Skrotnes 1 Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Syns det er litt irriterende at nå som jeg har kjøpt HTC One at andre merker skal begynne å "kopiere" Stereo Høytalere. Men ingen vil noengang få beats;) HTC er på ingen måte først med stereo høyttalere. Nokia har hatt dette tidligere. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Syns det er litt irriterende at nå som jeg har kjøpt HTC One at andre merker skal begynne å "kopiere" Stereo Høytalere. Men ingen vil noengang få beats;) HTC er på ingen måte først med stereo høyttalere. Nokia har hatt dette tidligere. Hadde det allerede i 2007 med min Nokia N95! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg