Gjest member-277163 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skulle få levert en pakke av UPS. Det sto på sporingen at jeg kom til å få den imorgen sent på dag. Men den kom idag. Det er greit nok det. Men jeg var borte idag tidlig, og når jeg kom hjem så lå den utenfor døren på trappen. De har ikke prøvd å ringe meg. Mulig de har snakket med de jeg leier hos, men det vet jeg ikke. Synes uansett ikke at de bare skal legge pakken utenfor døren. Jeg gikk innpå sporingen og sjekket signaturen, og der sto navnet Kristian. Og det er ingen her som heter Kristian, så rekner med det er han som leverte. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg har aldri opplevd dette, men det er ganske vanlig i utlandet at kurerne bare setter fra seg pakken foran døra eller leverer til naboen. Som oftest setter de pakken foran døra hvis du har valgt en metode uten signering, men det var rart at han signerte den selv og la den fra seg. Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Hm. Spesielt. Regner med at jeg skulle signere siden han har signert selv. Tror jeg aldri har fått en pakke på døren før, men synes det var spesielt Hvem som helst kunne jo bare tatt den? Og jeg ser også innpå sporingen at det står at den ble levert i Oslo, og jeg bor langt ifra Oslo. Så hvis noen hadde tatt den så hadde jeg nesten regnet med at de hadde levert den et sted i Oslo. Jaja, det gikk heldigvis bra. Bare jeg som synes det var litt spesielt. Når samboeren min har fått pakke på døren har de alltid ringt en stund før. Vet ikke om det var UPS, da. Edit: Ser nå at det står at den er levert både i Oslo og der jeg bor Endret 11. september 2013 av member-277163 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er ikke alltid de pleier å ringe før de skal levere. Noen ganger kommer de uanmeldt, og hvis du ikke er hjemme må du vente på neste forsøk. En gang "forsøkte" FedEx å levere en pakke til meg. Pakken kom aldri den dagen, fordi de mente at jeg ikke var hjemme, mens i realiteten var jeg hjemme hele dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå