356speedster Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Noen som vet om VIA sitt Riser Card vil fungere på andre hovedkort? Skulle hatt ett billig PCI Riser Card til mitt Asus A7N266-VM. Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 PCI er PCI så det vil funke så lenge det fysisk er plass til kortene... :smile: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Evt så har Quad.no en del riser-cards som garantert funker med alle hovedkort (som har PCI vel å merke). Swing innom www.quad.no -> Rack -> Tilbehør Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 spørsmål: Vil ikke de kortene du setter i riser kortet sperre for to pci-slotter? Altså bruker du en for å få to som sperrer for to = -1 slot Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 spørsmål: Vil ikke de kortene du setter i riser kortet sperre for to pci-slotter? Altså bruker du en for å få to som sperrer for to = -1 slot Det stemmer nok det, men grunnen er at jeg forsøker desperat å skvise et fullsize TV-kort in i et SkyHawk Ipro 1203 kabinett som i utgangspunktet kun har plass til low-profile kort. (kabinettet er kun 9 cm høyt) Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 ah, da er jeg med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå