klaira Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har vært diagnosert med anoreksi tidligere, men er så godt som frisk nå, men jeg sliter veldig med en ting, og det er å lære meg å kjenne når jeg er sulten/mett, jeg begynner å bli litt bedre på å kjenne metthetsfølelse, men det er kun ved middager, for da forsyner jeg meg selv, til de andre måltidene lager jeg som oftes bare mat til meg selv, og da spiser jeg opp uten og stoppe før maten er spist opp om jeg er mett, og tar meg ikke mer om jeg ikke føler meg mett, for jeg vet ikke hvordan jeg skal "føle det". Så jeg lurte på om noen hadde noe tips/kan forklare hvordan jeg/man føler sult? Jeg klarer virkelig ikke å kjenne når jeg er sulten mens alle andre (bla annet på skolen) klager når de er sulten og stopper selv om det er igjen en halv skive av matpakka, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan de får det til... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Drikk et lite glass med vann og vent fem minutter. Om det "rumler" enda er det mat du vil ha Lenke til kommentar
klaira Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 Takk for tipset, skal prøve det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå