Gå til innhold

"Wall street" outfit?


Binders'

Anbefalte innlegg

Høyst usikker på om dette er rett plass å poste på. Men prøver.

 

Skal på temafest imorgen, hvor tema er "Wall Street". Ser da for med en typisk stock broker, altså type dress osv. Problemet er at jeg ikke har en dress som passer meg. Kan i verste fall bruke den. Men det ser virkelig ikke bra ut.

 

Så det jeg lurer på er om noen kan gi en pekepinn på om det blir litt for casual om jeg kjører: Dressbukse (type den stilen hvertfall), skjorte, slips og en V-neck genser (en litt finere tiger og sweden jeg har liggende). Pluss noen pene sko. Hva tenker dere? Eller er det dress for alla penga? Skulle hatt en ny dress uansett, men har ikke penger til det nå. Så da må jeg evt. låne av noen. Eller få den jeg har nå til å fungere på et vis, bruke en pute under skjorta for å fylle jakka eller no :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wall Street er jo i grunn som du sier dress. Blir i hvert fall fremstilt slik på film. Hvis dressen din ikke passer ville jeg ikke gått med den. Da ville jeg lånt en dress hvis det er slik at de fleste skal gå med det (spør noen andre om de tenker å gå i dress eller casual). Hvis ikke hadde jeg gått casual. Da ville jeg gått med en chinos med en rundhals genser (v-hals funker også) over en skjorte. Jeg foretrekker ikke slips under v-neck, men det står du fritt i å velge selv. Når det kommer til sko ville jeg gått med loafers eller seilersko.

Lenke til kommentar

Fikk komme inn på Wall Street en gang i forbindelse med en business-relatert tur pappa hadde. Da la jeg fort merke til at Wall Street er ikke bare sleik, pinstripe dress og bukseseler. Det finnes også vanlig kledde folk der med v-hals genser og skjorte.

Derimot finnes der mange topper som har en stil og holdning som Gordon Gekko fra filmen Wall Street.

Lenke til kommentar

En Gordon Gekko skal jeg få til! Har en sort dressbukse som passer (har ikke jakke eller noe slikt til den), en hvit skjorte og bukseseler. Og pene sko så klart. Har veldig få slips å velge i, men kan det gå med et sølvfarget et? Evt. rødt? Rødt blir kanskje litt for "julete" om jeg skal si det selv men.

 

Ellers har jeg en pen sort frakk og skjerf jeg kan bruke når vi er utendørs! Tror det skal bli bra, eller?

 

EDIT: Og som kronen på verket, en ordentlig sleik?

Endret av Binders'
Lenke til kommentar

En Gordon Gekko skal jeg få til! Har en sort dressbukse som passer (har ikke jakke eller noe slikt til den), en hvit skjorte og bukseseler. Og pene sko så klart. Har veldig få slips å velge i, men kan det gå med et sølvfarget et? Evt. rødt? Rødt blir kanskje litt for "julete" om jeg skal si det selv men.

 

Ellers har jeg en pen sort frakk og skjerf jeg kan bruke når vi er utendørs! Tror det skal bli bra, eller?

 

EDIT: Og som kronen på verket, en ordentlig sleik?

Nåja, tviler på at du vil ligne på Gordon Gekko med en sort dressbukse og clip-on bukseseler(?).

Lenke til kommentar

Nåja, tviler på at du vil ligne på Gordon Gekko med en sort dressbukse og clip-on bukseseler(?).

 

It's as close as i can get. I alle fall uten å bruke penger. Så det får gå! Ble jo postet bilde av han lengre opp i tråden, så skal prøve etter beste evne å få til noe ala det! :)

 

EDIT: Fant en sort dressbukse med striper, tenker jeg går for den istedet. Litt mer business preg da. Så får det gå uten dressjakke, var hett på Wall Street idag, så glemte den igjen der. Sånn går det når man drar rett på fest :p

 

Så må du ikke være så negativ! :) Er jo bare en temafest, og in my mind, så er jeg Gordon Gekko!

Endret av Binders'
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...