OleSTAVANGER Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har opplevd en mareritt ved kjöp av harddisk fra Itbutikken. Eg kjöpte en 80GB disk..den bråkte otroligt mye..sente den i retur. Feil konstatert och eg fikk vente lenge.Som kompensasjon fikk eg en 120GB disk sent, nice!!! NEJ DA! Den var og ödelagd, kontaktet Itbutikken, de bad meg sende den i retur.Fikk besked om att en "likverdig" skulle sendes. Gjett om eg blev glade da eg åpnet pakken og fant en 80GB disk....MEGET kjekkt! Har ventet i mer en 5 uker sen eg sente den förste disken. Fikk i kveld mail fra " Chefen " på Itbutikken som svarte dette " Og vi kan IKKE acceptere at du hæver købet, for det er der ikke lovgrundlag for...." Er det bare meg som synes dette er utrolig dålige servis? Hva gjöre?? please let me know? Noen mer en eg som har dårlige efaringer fra Itbutikken? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...r/vis.php?id=34 Itbutikken er berykted for sin dårlige service. Ta kontakt med forbrukerombudet, det er IKKE lov å gi deg en dårligere vare enn den du har betalt for! Lenke til kommentar
OleSTAVANGER Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Eg kjöpte en 80 GB disk , men fikk en 120 GB disk som kompensasjon för lang vente..men den var og ödelagd. Og da fikk eg returnere den og. Trodde dokk eg skulle få en ny 120 GB med tanke på att det tog lengre tid. Kjöpsloven sier att " Selger få reparere eller bytte produktet hvis ikke det påförer Kjöper noen ekstra kostnader "..I mitt fall så har eg fått sende tillbake 2 disker till en frakt kostnad av nesten 250kroner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Frakt må du dessverre betale selv. Men nei, har du bare betalt for en 80GB, så kan du nok ikke kreve kjøpet hevet, så vidt jeg veit. Men jeg er ingen ekspert. Lenke til kommentar
OleSTAVANGER Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Den 3:e disken eg nå fått fra ItButikken ..lar seg ikke formateres eller Partitioneres . Når synes ni att Nokk er nokk? Har sent mail till ItButikken..de svarer som alltid.." Sende i retur ".. Eg er så mökka lei av den usle behandlingen på Itbutikken så eg kan fan spy. Har sett fra flere tilfeller och fått svar fra högste chefen på ItB. att de IKKE fölger norsk kjöpslov. Dette er ett stort spök hele skiten.Nå tenker eg kontakte TV2 Hjelper Deg, för dette går fan ikke an. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 off, sender de deg brukte disker elleR?! du kan ikke hatt probs med flere nye disker vel. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du bor i stavanger, ta med deg disken og få startit til å teste den. Det kan jo være at det er maskinen din det er noe galt med eller? DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå