Gå til innhold

Tro kan flytte fjell ... !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert.

Ja, her kom et noe uvant, men interessant bilde fra deg. Nok en gang rolig og rent, med flott lys og bakgrunn. Kanskje du liker ekstra godt ordinær norsk gulost, og har troen på at datamusa også overbevises? Dette er et bilde som kommer til holde meg våken en stund .... akkurat som om noen spiller skalaen på piano, men utelater den siste tonen. Forskjellen er at man da kan stå opp å spille den siste tonen for å få fred. Her blir det litt verre ..... :D Morsomt, men jammen irriterende ...

Mvh. Lisbeth.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

Ja, her kom et noe uvant, men interessant bilde fra deg. Nok en gang rolig og rent, med flott lys og bakgrunn. Kanskje du liker ekstra godt ordinær norsk gulost, og har troen på at datamusa også overbevises? Dette er et bilde som kommer til holde meg våken en stund .... akkurat som om noen spiller skalaen på piano, men utelater den siste tonen. Forskjellen er at man da kan stå opp å spille den siste tonen for å få fred. Her blir det litt verre ..... :D Morsomt, men jammen irriterende ...

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Fotografi handler ofte om å lage bilder av noe man ser, - bildet blir på et vis et resultat av et sanseinntrykk.

I går la jeg ut et bilde av mandagens fabelaktige soloppgang

over Fredrikstad, men trakk det etter to minutter.

Hvorfor ? Jeg vet ikke, men jeg følte meg litt som Forrest Gump, - da han ble lei av å løpe.

Når det gjelder dette bildet, er det egentlig bare et resultat av litt uhøytidelig fundering omkring det underfundige, - som for eksempel ordet "datamus".

Det kan bli en spennende foto-høst !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...