Silent Copper Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hei hei dere!! sorry, hvis dere mener dette spørsmållet er upassende og feilplasert,, sorry,, men hvor gammel er bill gates ?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Rundt 54. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Born on Oct. 28, 1955, Gates grew up in Seattle with his two sisters. Their father, William H. Gates II, is a Seattle attorney. Their late mother, Mary Gates, was a schoolteacher, University of Washington regent, and chairwoman of United Way International. Lenke til kommentar
YareYare Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 er han så gammel altså... det var jeg ikke klar over:) Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvor mye har han tjent (pr år og til sammen)? Lenke til kommentar
Neme Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er visst noen som mener han er død. Jeg er ikke hvorfor noen bruker så mye tid og arbeid på å lage en slike side, men det er kanskje et PR stunt for filmen om Bill Gates` 'assassination' Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er visst noen som mener han er død. Jeg er ikke hvorfor noen bruker så mye tid og arbeid på å lage en slike side, men det er kanskje et PR stunt for filmen om Bill Gates` 'assassination' Noen har for mye fritid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå