Gå til innhold

Hvor mange rpm ligger CPU viftene deres på?

lps999

Anbefalte innlegg

MIn boxed lå på 2100-2300rpm..

hmm.. svært varierte hastigheter dette ja. Abit hevder som sagt at 2300 er lite for en boxed vifte.

Min boxed kjøler ligger også på 2200-2300rpm (for øyeblikket 2280rpm) Som sagt er nok ikke tempfølerne helt korrekte. Så jeg tenker ikke du trenger å tenke på dette. Alt er som det skal

BTW: Det er helt utrolig mye duste posting her. lps999 spør hvor mange rpm andres boxed kjølere på p4 2.8c cpuer ligger på, også begynner mange å svare med hvor mange rpm deres volcano 9 ligger på når den kjøler en XP2500+ hva tenker dere med og på? er det vm i å svare dummest eller? Svarene deres har NULL interesse for lps999

:D en del irrelevante svar ja.... Vel er litt bekymra da, siden problemet plutselig oppstod.....

Akkurat nå ligger temperaturen på 55 grader med bare opera som kjører, fikk den litt lavere etter litt omorganisering av vifter..... men starter jeg noen program eller spill stiger den raskt til ca 85-90 og alarmen går. Feilvisning eller ei, det er jo litt kjedelig da. Uansett får jeg en skikkelig vifte/kjøleribbe og goop i morgen. Thermal pad'en som er på den nåværende er delvis smeltet/blandet mellom cpu'en og kjøleribben... ingen ideel kontaktflate akkurat. Så når jeg får på goop og skikkelig vifte/ribbe nå, så skal jeg slutte å tenke på det hvis temp. fortsatt er høy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...