Gå til innhold

Playstation 2 på PCen!

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt et TV kort til PCen. gadd ikke kjøpe egen tv siden hybelen ikke er så grausamt grose.. Siden jeg har en liten ting som heter playstation 2, så hadde det vært kjekt å få brukt denne inn i mellom, men av en eller annen grunn så får jeg ikke noe bilde fra den.. (bruker den vanlige RGB kabelen som fulgte med ps2en). Noen som har spilt playstation på pcen via tv kort før? Var det noen problemer i forbindelse med det?

Har forøvrig et Terratec Cinergy 400 kort, og det hadde vært greit å høre andre erfaringer med dette kortet. Selv er jeg godt fornøyd bortsett fra dette problemet pluss at jeg får en litt irriterende skurrelyd i to-tre sekunder et par ganger i timen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Kamerat av meg har samme kortet, og det funker bra. Er du sikker på at du velger riktig inngang i visningsprogrammet? Regner med at du bruker proget som følger med Cinergy kortet?

Du får TV signaler, så tv inngangen virker iallefall. Når du kobler til PS2en, er dette inn på S-VIDEO eller Composite pluggen? Husk at du må stille hvilken sone signalet er (PAL/NTSC). Vi bruker vel Pal-B i Norge....

Håper du får det til, for det er sjefs å kunne spill GT3 på "PCen" ;-)

Send meg en PM hvis du lurer på noe mer, evt har mer informasjon om oppsett, osv...

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...