Nooffence Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takk, begge to! Like gammel Tutti eller? Lenke til kommentar
Nooffence Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Vurderer å ta meg en tur i morgen tidlig. Hjelp meg å få opp viljen folkens. Deilig å ha noen "utenfra" å snakke om sånt her med Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvis du ikke en gang klarer å dra deg på treningssenteret sier det litt om hvor lyst du har på en bra kropp. Du har "ganske lyst på, men gidder ikke jobbe for det". Hold deg hjemme heller, så er det mer plass på senteret til de som virkelig vil. Det er ingen her som kan overbevise deg eller gi deg motivasjon nok til å gå på trening hver uke i måneder på rad. For hvis du går på trening nå i tre uker, og deretter slutter, kunne du like godt ha droppet det i første omgang. Enten så bestemmer du deg for å kjøre på i et halvt år, uansett hvor deilig sofaen er å sitte i, uansett hvor redd du er for at folk skal se på deg, eller så godtar du den kroppen du har. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kan si deg såpass at 99% av de som trener på treningssenteret er opptatte med sitt eget. Jeg har ikke tid til å dømme andre fordi jeg er for opptatt med min skyhøye puls etter svintunge løft. Vil også legge til at når jeg ser overvektige på treningssenteret, tenker jeg hvor bra det er at de har tatt fatt i seg selv og endrer livsstilen sin til det bedre. Det er få ting som inspirerer meg mer enn det. Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Helt enig med Akse og Eloquent. Å ta sine første skritt inn på et treningssenter er intet mindre enn skummelt for den som gjør det, og imponerende for de som observerer det. Og man må gjennom en noe tung fase dersom man må gjennom det på egen hånd. Derimot er det desto mer imponerende, og du bør klappe deg på skuldra hver gang du dukker opp. Og som Eloquent sier; det er ingen som bryr seg mer om det du gjør, enn det de gjør selv. Naturligvis kan det komme et dømmende blikk her og der, men det er ingen som går rundt og husker folk man ikke kjenner over spesielt lang tid. 1 Lenke til kommentar
Nooffence Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Hvis du ikke en gang klarer å dra deg på treningssenteret sier det litt om hvor lyst du har på en bra kropp. Du har "ganske lyst på, men gidder ikke jobbe for det". Hold deg hjemme heller, så er det mer plass på senteret til de som virkelig vil. Det er ingen her som kan overbevise deg eller gi deg motivasjon nok til å gå på trening hver uke i måneder på rad. For hvis du går på trening nå i tre uker, og deretter slutter, kunne du like godt ha droppet det i første omgang. Enten så bestemmer du deg for å kjøre på i et halvt år, uansett hvor deilig sofaen er å sitte i, uansett hvor redd du er for at folk skal se på deg, eller så godtar du den kroppen du har. Takk, tror jeg trengte å få høre den. Skal bruke tiden fram til 1.januar til å tenke over hva målene mine er og rett og slett manne meg opp. Men tre økter i uken, er det nok for å få bra resultat? Jeg har også fra i går sluttet med brus, usunn mat og slikt. Sluker i meg vann nå.... 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Tre økter i uka kan du få gjort mye på, gitt at du har et bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå