Gå til innhold

Kvinnenek som "fotballsupportere"

Kalkunkrøll

Anbefalte innlegg

Så igjen da har vi et eksempel på hvordan kvinner gjør seg selv til høyhet og forventer at miljøet forandrer seg etter dem, eller å få eksklusive treff for seg selv i regi av supporterklubbene, som forøvrig er grunnlagt og finansiert av menn, med en tidligere legende. Grunnen er vist at kvinner ikke syns noe om å bli quiza som de alle fleste nykommere i et miljø blir, og at det ikke er noe vits å spørre dem om kunnskaper, siden de som kvinner selvfølgelig skal antas å kunne like mye som alle andre og slippe å måtte bevise noe for noen. Selvsagt skal de bli tatt direkte under vingen å slippe til foran mindre innflytelsesrike menn, få sitte på de mest sentrale delene av bordet å slippe å bygge opp respekt og markere seg sosialt slik alle de mannlige supporterne har måttet gjort.

Kvinner blir bare mindreverdig behandlet i sitt eget hode. Det er da helt normalt at menn gjerne tester hverandres kunnskaper eller driver gjøn med stereotypiske trekk vi eventuelt måtte bære. Makan til nek og misforståtte observasjoner. "Vi vil ha likestillng å bli behandlet som likeverdige, men hvis vi ikke liker alt så vil vi bli behandlet som maktesløse kvinner som trenger særbehandling og eksklusivitet!" Og tross denne generøse ordningen fra supporterklubben, så er tilbakemeldingene fortsatt like arrogante og utakknemlige - menn skjerp dere! vi kvinner kan også!.

Hadde jeg vært en av disse idiotiske LFC medlemmene hadde jeg meldt meg ut umiddelbart og brukt pengene mine på noe mer fornuftig som å støtte breddelagsfotballen eller andre deler av idretten som ikke blir infisert av pengellukende, grådige kvinner som bare er ute etter å få finansiert sine egne egotrapper. Hvordan kan kvinner oppføre seg så arrogant og skamløst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...